کتاب ذهن زیبا

Beautiful Mind
(تصمیم گیری هوشمندانه در زندگی،کسب و کار و کشور داری!)
کد کتاب : 73266
شابک : 978-9643179533
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 24 اردیبهشت

معرفی کتاب ذهن زیبا اثر مجتبی لشکربلوکی

به سادگی باید گفت کتاب "ذهن زیبا" یک کتاب بی ادعا درباره ماهیت انسان و خود زندگی بشری است. همانطور که از عنوان فرعی این کتاب یعنی (تصمیم گیری هوشمندانه در زندگی،کسب و کار و کشور داری!) مشخص است، این اثر به نکات کلیدی و حساسی اشاره دارد که بسیار انسانی و حیاتی هستند. این کتاب "مجتبی لشکربلوکی" نوشته شده است. چاپ سوم این کتاب"ذهن زیبا" در سال 1399 توسط نشر "رسا" منتشر شده است. متن روان و دلنشین کتاب حاضر خواننده را به سفری جادویی در پیچ و خم های ذهنش فرا می خواند و ایده ها و راهکارهایی کاربردی و برخاسته از تجربه را در اختیارش می گذارد که در زندگی، کسب و کار و کشورداری کارآمدند. مخاطب با مطالعه ذهن زیبا راه فریب ذهن را درمی یابد، چگونگی تصمیم گیری هوشمندانه را می آموزد، خطاهای سرمایه گذاری و چگونگی انجام این کار را کشف می کند و برای بهتر شدن از هر جهت آماده می شود.

کتاب ذهن زیبا

مجتبی لشکربلوکی
دکترمجتبی لشکربلوکی متولد سال 1357، مشـاور وزیر امـور اقتصـادی و دارایی 1392-1398، مشـاور تامین سرمایه سپهر، بنیان گذار و عضو کمیته سرمایه گذاری مدیریت ثروت ستارگان 1397- تا کنون، مدرس مدعو دانشگاه صنعـتی شریف 1390 تا کنون می باشد.
قسمت هایی از کتاب ذهن زیبا (لذت متن)
هرچقدر بگویم گذشته، درگذشته کافی نیست. اجازه دهید در قلب، ذهن، روح و روانتان عبور کند. ماندن در آسیب های گذشته مانع پیشرفت سالم شما خواهد بود. اگر نمی خواهید اجازه دهید گذشته تمام شود، بر روی تمام زمینه های زندگی تان تأثیر خواهد داشت. عیسی مسیح پاسخ داد: کسی که زمینی را شخم زده و به عقب نگاه می کند مناسب خدمت به آستان خداوند نیست (لوقا 9: 62). خدا از ما می خواهد با وجود شرایطی که داریم جلو برویم. بله، به شما آسیب وارد شده؛ شما می توانید توسط خدا شفا پیدا کنید. مکاشفه یوحنا 21: 5 می گوید: "من همه چیز را جدید می سازم! " ذهن شما فراتر از ضربه روحی می تواند تجدید و زیبا شود. اجازه نده گذشته تو را کنترل کند. شما افکار گذشته را کنترل می کنید. آن ها را یک بار برای همیشه کنار بگذارید. هر روز زندگی جدید خود را با شادی فراوان تصور کنید. «شما راه زندگی را به من می شناسید. مرا در حضور خود سرشار از شادی خواهی کرد و در دست راست خود از خوشی های ابدی برخوردار خواهی شد» (مزمور 16: 11). همچنین اجازه دهید خنده بخشی از برنامه روزانه شما باشد. در تازه ترین زندگی بدون آسیب قدم بزنید. تو از این ضربه جان سالم به در بردی تو هنوز اینجایی، خدا را شکر! من شما را تشویق می کنم به کسی کمک کنید که گذشته او را در عمق ناامیدی، افسردگی، افکار خودکشی و عزت نفس پایین قرار داده است. به آن ها کمک کنید تا بدانند و باور کنند که ارزش دارند و خداوند آن ها را دوست دارد. "هیچ کس عشقی بزرگ تر از این ندارد: جان خود را برای دوستان خود فدا کند" (یوحنا 15: 13). گذشته تمام شد! رهایش کن!