کتاب آرامش معنوی

Spiritual peace
کد کتاب : 74169
شابک : 978-9642366620
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1394
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آرامش معنوی اثر حمیدرضا مظاهری سیف

کتاب آرامش معنوی نوشته‌ی حمیدرضا مظاهری سیف به ارائه‌ی راهکارهایی برای آرامش روح اختصاص دارد، به صورتی که با مطالعه‌ی فصل‌های آن، بینش معنوی شما گسترده و انگیزش معنوی‌تان تقویت خواهد شد؛ اما برای تغییر رفتار هیچ کاری نمی‌تواند برای شما انجام دهد، به ‌جزء اینکه یک راهنمای الهام‌بخش و انگیزه‌ساز باشد.
زندگی در حال گذر است؛ اما چگونه می‌گذرد؟ همه ما دوست داریم زندگی با کیفیتی داشته باشیم. زندگی با کیفیت؛ به معنای زندگی همراه با رشد و شکوفایی و درک ارزش حیات است. فردی که نمی‌تواند ارزش لحظات زنده بودن خود را درک کند و شکرگزار باشد، کیفیت زندگی را از دست داده است.
یکی از عوامل بسیار مهم در افزایش کیفیت زندگی «آرامش» است. آرامش به ما این فرصت را می‌دهد تا از نعمت‌هایی که به ما ارزانی شده لذت ببریم، شاد و شکرگزار باشیم و هر روز زندگی را به فرصتی برای حرکت و شکوفایی تبدیل سازیم. اضطراب؛ مانع بزرگی برای دستیابی به کیفیت زندگی است. این حالت نوعی ترس و نگرانی نامشخص است که منشأ آن معلوم نیست. شخص مضطرب خود نیز نمی‌داند، چه می‌خواهد و چرا ناآرام است. اضطراب به دو صورت در زندگی ما وارد می‌شود و کیفیت زندگی را از بین می‌برد؛ نخست اضطرابی که به صورت دوره‌ای و لحظه‌ای پیش می‌آید. دیگری اضطرابی که پایدار شده و همواره سایه‌ی سیاه خود را بر زندگی می‌افکند.

کتاب آرامش معنوی

حمیدرضا مظاهری سیف
حمید رضا مظاهری سیفمتولد تهران:1357ورود به حوزه علمیه قم: ۱۳۷۵تحصیلات: خارج فقه. سطح ۴ کلام اسلامی. گرایش پژوهی: اخلاق و عرفانسوابق علمی- اجرایی:• عضو هیئت امنا و رئیس پژوهشکده مطالعات معنوی از ۱۳۹۹• بنیانگذار و رئیس مؤسسه علمی – فرهنگی بهداشت معنوی (با مأموریت آسیب شناسی شبه جنبشهای معنوی) از ۱۳۸۹• عضو هیأت مدیره موسسه دانش بنیان سلامت نوید نیایش از ۱۳۹۵• عضو هیئت مدیره انجمن علمی اخلاق اسلامی حوزه علمیه قم از ۱۳۹۵ تا 1398• عضو گروه سلامت معنوی فرهنگستان علوم پ...
دسته بندی های کتاب آرامش معنوی