کتاب جشن از ما بهترون

Jashn-e Az Ma Behtaroon
کد کتاب : 80291
شابک : 978-6000302801
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 140
سال انتشار شمسی : 1395
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 24 اردیبهشت

معرفی کتاب جشن از ما بهترون اثر خسرو باباخانی

کتاب جشن از ما بهترون نوشته خسرو باباخانی و رقیه سادات صفوی، حاصل عشق و احساس کسانی‌ است که انقلاب را درک کردند و بزرگی‌اش را فهمیدند؛ چه از راه دیدن و چه شنیدن. و تلاش کردند که از راه پر‌شرف هنر عظمت آن را به دیگران بنمایانند.
روزهای انقلاب را خیلی ها به چشم دیدند و درک کردند. روزهای پر از دلهره، شور و ایمان. روزهایی که هر کس به دیگری امید می داد که «امام می آید، شاه می رود. صبر داشته باش.» آن روزها خیلی ها نبودند. یا هنوز به دنیا نیامده بودند و یا آن قدر کودک بودند که چیزی به خاطرشان نمانده.
آن ها که بودند و با گوشت و خون عظمت آن روزها را لمس کردند، چنان با شور و هیجان گفتند و نشان دادند که آن ها که ندیده بودند، فقط از راه شنیده ها، حس کردند دیدند و دل دادند به آن روزها.
این مجموعه حاصل عشق و احساس کسانی ست که انقلاب را درک کردند و بزرگی اش را فهمیدند؛ چه از راه دیدن و چه شنیدن. و تلاش کردند که از راه پر شرف هنر عظمت آن را به دیگران بنمایانند.
این نهال سبز کشته را پنج سال آبیار ی و مراقبت کرده ایم، از خدای بزرگ سپاسگزاریم که با همیاری و همدلی دوستان کارشناس و داور کار به انجام رسید و جشنواره پنجم هم به ثمر نشست.
این مجموعه بهترین داستان های کوتاه نوجوان دورة پنجم است که تقدیم حضورتان می گردد. انتقادات و پیشنهادهایتان در بر گزاری جشنواره های آتی راه گشای ما خواهد بود.

کتاب جشن از ما بهترون

خسرو باباخانی
خسرو باباخانی در شهریورماه سال 1338 در تهران به دنيا آمد و تحصیلات خود را تا سطح دیپلم در رشته ریاضی ادامه داد. از سن 26 سالگی با مجلات كیهان بچه‌ها، سوره نوجوان و سروش نوجوان همكاری كرده و در مقطعی نیز با وزارت ارشاد به‌ عنوان داور و كارشناس همكاری داشته است. دبيري جشنواره‌هاي سراسری داستان بسيج و مهر حوزه هنري، داوري كتاب سال جمهوري اسلامی، دفاع ‌مقدس و جشنواره شهيد حبيب غني‌پور از جمله مسووليت‌هاي وي بوده‌اند.