کتاب بت شکن

Bot Shekan
کد کتاب : 81037
مترجم : آمنه آبگون
شابک : 978-6227808315
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب بت شکن اثر کمال السید

این روزها رژیم آل خلیفه در بحرین علاوه بر ترور، اعدام، شکنجه و زندان اولا سعی و تلاش فراوان برای از بین بردن تاریخ مقاومت شیعیان در بحرین دارد که همواره در این سرزمین آزادانه زیسته و زیر بار ظلم و ستم سر خم نکرده‌اند و از سوی دیگر با به کار گیری افسران اطلاعاتی مزدور علی الخصوص از نظامیان فراری رژیم بعثی صدام تلاش بی امانی را برای دستکاری جمعیتی و مذهبی صورت داده است.
مشابه همان تلاش‌هایی که رژیم صهیونیستی در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی قرن بیستم صورت داد.
کتاب بت شکن نوشته‌ی کمال السید و با ترجمه‌ی آمنه آبگون داستانی پیرامون قهرمانانی مبارز و واقعی ست که مبارزات دلیرانه و عظیمی را در این سال‌ها علیه این ظلم و ستم آشکار ترتیب دادند و در این میان هزینه ‌های سنگینی هم در راه خدا پرداخت کردند. زندان و شکنجه و شهادت.

کتاب بت شکن

کمال السید
کمال‌السید، نویسنده عراقی و برگزیده دوره گذشته کتاب سال رضوی، سرانجام پس از 25 سال تابعیت ایرانی گرفت.کمال‌السید، حدود 25 سال پیش به صورت مخفیانه به ایران گریخت و زندگی‌اش در عراق مصادره شد. پس از آن در ایران به ادامه کار و نگارش آثار داستانی و زندگی‌نامه ائمه (ع)پرداخت.پا در میانی رضا امیرخانی، نویسنده و رئیس انجمن قلم ایران، پس از آشنایی با کمال‌السید که در جریان برگزاری کتاب سال رضوی رخ داده است از علاقه او به ایران و داشتن تابعیت ایرانی آگاه شد و نامه‌ای به م...