کتاب پنج پادشاهی 4

Death Weavers
(مرگ بافان)
کد کتاب : 85201
مترجم :
شابک : 978-6002915740
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 447
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

نامزد جایزه بهترین کتاب کودک و نوجوان گودریدز سال 2016

معرفی کتاب پنج پادشاهی 4 اثر براندون مال

در دنیایی که جادو قدرتمند است و رویاها واقعی هستند، ماجراجویی حماسی کول در کتاب چهارم پرفروش‌ترین مجموعه «ماجراجویی فانتزی، پر اکشن» نیویورک تایمز.
کول قرار است با بزرگترین خطر خود روبرو شود.
کول و دوستانش از زمان ورود به حومه شهر با هیولاها، شوالیه ها و مبارزه با روبات های خشمگین مبارزه کرده اند. اما هیچ کدام از اینها آنها را برای نکرنوم آماده نکرده است.
در این پادشاهی ترسناک، تشخیص زنده ها از مردگان دشوار است و پیمان های مخفی خطرات وحشتناکی را به همراه دارند. در نکرونوم پژواک ها قرار دارد، ایستگاهی برای رفتگان جایی که زنده ها به ندرت به آن سفر می کنند.
کول که هنوز از قدرت خود جدا شده است، باید به سرزمین‌های پژواک برود و به غرایز خود برای کمک به نجات دوستانش تکیه کند. با نزدیک شدن دشمنان، کول خطر از دست دادن همه چیز را برای یافتن چیزی که ممکن است آنها را نجات دهد، می کند.
این کتاب توسط بهاره ودیحی ترجمه شده است و نشر ویدا اقدام به چاپ آن نموده است.

کتاب پنج پادشاهی 4

براندون مال
براندون مال یک نویسنده آمریکایی است که به خاطر سریال های فانتزی کودکانش، Fablehaven و همچنین Dragonwatch ، Candy Shop War ، مثلث Beyonders و سریال Five Kingdoms شناخته می شود. او همچنین سریال Spirit Animals را آغاز کرد.او از J. R. R. Tolkien ، C. S. Lewis و J. K. Rowling الهام گرفته است.براندون مال به دبستان دابلو در کلیتون، کالیفرنیا، ایالات متحدهرفت. سپس به عنوان دانش آموز در مدرسه میانه Pine Hollow شرکت کرد و سپس در Clayton Valley شرکت کرد. وی در حال حاضر در آلپ، یوتا زندگی می کند و فارغ ا...