کتاب فرکانس زندگی پس از مرگ

The Afterlife Frequency
(اثبات علمی تماس معنوی و تغییری که آن آگاهی در زندگی تان ایجاد می کند)
کد کتاب : 85227
مترجم :
شابک : 978-6225816053
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 300
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب فرکانس زندگی پس از مرگ اثر مارک آنتونی

برنده ی جایزه ی طلا در بخش کتاب‌های تناسخ، و مرگ.
در این کتاب جذاب، وکیل روان شما را به جستجوی پاسخ می برد - و آنها را پیدا می کند! مارک آنتونی، رسانه روان‌شناس مشهور جهان و وکیل تحصیل‌کرده آکسفورد، در این کاوش شگفت‌انگیز در زندگی پس از مرگ، شکاف بین ایمان و علم را پر می‌کند و شما را در سراسر جهان، از کیهانی به زیر اتمی، و به خود روح انسان می‌برد. این کتاب ترکیبی از فیزیک، علوم اعصاب و داستان های واقعی است:
نشان می دهد که چگونه "روح الکترومغناطیسی" ما انرژی ابدی خالص است که هرگز نمی میرد.
ارتباطات روحی، تجربیات نزدیک به مرگ و رویاهای بستر مرگ را از سایه خرافات بیرون می‌کشد و به پرتو علم قرن بیست و یکم می‌رساند.
تکنیک RAFT آنتونی را برای تشخیص تماس با ارواح، پذیرش آن به عنوان واقعی، احساس آن بدون ترس و اعتماد به تجربه ارائه می دهد.
امیدی را برای بهبودی از غم، PTSD، گناه بازمانده، یا خودکشی یا قتل یکی از عزیزان فراهم می کند.
نشان می دهد که چگونه تماس با ارواح ابزار قدرتمندی برای شفا و عشق است.

کتاب فرکانس زندگی پس از مرگ

مارک آنتونی
مارک آنتونی، کاوشگر روان (وکیل روانی) یک رسانه روانی نسل چهارم است که با ارواح ارتباط برقرار می کند. او یک وکیل تحصیل کرده آکسفورد است که بیش از 100 محاکمه هیئت منصفه را محاکمه کرده و دارای مجوز وکالت در فلوریدا، واشنگتن دی سی، و در دادگاه عالی ایالات متحده است.مارک آنتونی به دلیل پیشینه گسترده در علم، فیزیک کوانتومی، بقای آگاهی، تجربیات نزدیک به مرگ، تاریخ، باستان شناسی، فلسفه و الهیات به عنوان "کاوشگر روان" شناخته می شود. او مکان‌های عرفانی را در ایالات متحده و نقاط دورافتاده جهان بررس...
نکوداشت های کتاب فرکانس زندگی پس از مرگ
Compassionate, amusing, intelligent, and absorbing, The Afterlife Frequency is an engaging and fact-rich new book in which communication with the deceased lies easily alongside findings from quantum theory and truths from Spirit. Science is interwoven with stories, making important new ways of thinking accessible to nonmathematician readers.
«فرکانس زندگی پس از مرگ» که دلسوز، سرگرم کننده، هوشمند و جذاب است، کتاب جدید جذاب و غنی ای است که در آن ارتباط با متوفی به راحتی در کنار یافته های نظریه کوانتومی و حقایق روح است. علم با داستان ها در هم تنیده شده و روش های جدید مهم تفکر را برای خوانندگان غیرریاضی دان قابل دسترس می سازد.
Nancy Evans Bush

Fast paced, emotionally gripping, and well written, this book will appeal to anyone seeking a rational way to understand the mysteries of life, death, and beyond death.
این کتاب سریع، از نظر احساسی جذاب و به خوبی نوشته شده است، این کتاب برای هر کسی که به دنبال راهی منطقی برای درک اسرار زندگی، مرگ و فراتر از مرگ است، جذاب خواهد بود.
Dean Radin

قسمت هایی از کتاب فرکانس زندگی پس از مرگ (لذت متن)
طبیعی است که مردم از ناشناخته بترسند یک مسئله ی اسرار آمیز رویداد یا موقعیتی است که درک یا توضیح آن سخت .است یکی از بزرگترین اسرار این است که وقتی میمیریم چه می.شود آیا دیگر وجود نداریم؟ یا آیا وجودمان فراتر از دنیای مادی ادامه می یابد؟ برای هرچیزی، توضیحات منطقی و عقلانی وجود دارد، حتی اگر آنچه نیاز دارد، فراتر از سطح فعلی علم و فناوری ما باشد این شامل زندگی پس از مرگ هم می شود.