کتاب آپارتمان پاریس

The Paris Apartment
کد کتاب : 85594
مترجم :
شابک : 978-6227566581
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب آپارتمان پاریس اثر لوسی فولی

کتاب «آپارتمان پاریس» رمانی نوشته «لوسی فولی» است که اولین بار در سال 2022 به چاپ رسید. «جس هدلی» پس از کنار گذاشتن آخرین شغلش در انگلیس، به آپارتمان شیک برادرخوانده اش، «بن دنیلز»، در پاریس می رسد. اما «بن» آنجا نیست و صبح روز بعد نیز خبری از او نمی شود. وقتی «جس» از سایر ساکنین در مورد برادرش می پرسد، آن ها همگی از جواب دادن طفره می روند. «جس» هنگام جست و جوی خود برای یافتن «بن»، درمی یابد که ساکنین ساختمان، اعضای یک خانواده هستند و اسراری برای پنهان کردن دارند. وقتی یکی از همکاران «بن»، نگرانی «جس» را در مورد ناپدید شدن او جدی می گیرد، جزئیات آن اسرار شروع به برملا شدن می کند، و همزمان، تصویری ملموس از خانواده ای با زخم هایی عمیق آشکار می شود.

کتاب آپارتمان پاریس

لوسی فولی
لوسی فولی در سال 1986 در بریتانیا به دنیا آمده است. او دانش آموخته ی رشته ی ادبیات انگلیسی است و سال ها ویراستار داستانی بوده است. لوسی فولی در سال 2015 به عرصه ی داستان نویسی وارد شده و موفقیت های بسیاری به دست آورد. اغلب آثار او به زبان های گوناگون ترجمه شده اندو در فهرست پرفروش ترین آثار بازار دنیای کتاب قرار دارند.
نکوداشت های کتاب آپارتمان پاریس
Exceedingly clever.
فوق العاده هوشمندانه.
Booklist Booklist

A suspenseful locked-room mystery with shifting points of view.
یک داستان معمایی «در-بسته» پرتعلیق با دیدگاه های روایی متغیر.
Library Journal Library Journal

An undeniably engrossing story.
داستانی که به شکل انکارناپذیری مهیج است.
Vogue

قسمت هایی از کتاب آپارتمان پاریس (لذت متن)
مسئله این نبود که از کجا آمده ای؛ یا چه کثافتی در گذشته ات اتفاق افتاده. مسئله این است که چه کسی هستی؛ با فرصت هایی که زندگی در مقابلت قرار می دهد، چه می کنی.

نمی توانستم توضیح بدهم که فقط کسی را می خواستم که دوستش داشته باشم. از صمیم قلب، بی انتها، دوطرفه.

او آفتاب پرست بود، مثل یک معما. در حقیقت هیچ ایده ای نداشتم که چه کسی را زیر این سقف دعوت کرده ام، در نزدیک ترین جا به خانواده ام.