کتاب میدان نقطه صفر

The Field
در جستجوی نیروی اسرارآمیز کیهان
کد کتاب : 86184
مترجم :
شابک : 978-9643186746
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

میدان
The field
کاوش برای نیروی مخفی جهان
کد کتاب : 114301
مترجم :
شابک : 978-6000440794
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 282
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب میدان نقطه صفر اثر لین مک تاگارت

«میدان نقطۀ صفر» اثر لین مک تاگارت، یک سفر شگفت‌انگیز در جست‌وجوی نیرویی نامرئی است که همه چیز را در جهان به‌هم متصل می‌کند. این کتاب که در سال 2002 منتشر شد، یک پارادایم جدید و در عین‌حال رادیکال را ارائه می‌دهد که درک ما از جهان را به چالش می‌کشاند. مک تاگارت، به بررسی کار دانشمندان این حوزه می‌پردازد که سال‌ها در این زمینه مطالعه و پژوهش کرده‌اند. تحقیقات آن‌ها نشان می‌دهد که فضایی که ما خالی در نظر می‌گیریم، درواقع، همچون دریایی پر شده از ذرات کوانتومی با فرکانس پایین است که میدان نقطۀ صفر را تشکیل می‌دهند. به عقیدۀ نویسنده، این میدان مخزن تمام اطلاعات موجود در کیهان است که حاوی طرح و برنامه‌هایی است و ذیل آن هر موجود بالفعل درحال باز کردن اسرار آگاهی انسانیت و همچنین خود زندگی است.
مک تاگارت استدلال می‌کند که بدن و ذهن ما از جهان ما جدا نیست، بلکه بخشی از یک شبکۀ گستردۀ تبادل انرژی است. این ارتباط متقابل نشان می‌دهد که ما می‌توانیم به میدان نقطۀ صفر ضربه بزنیم و مغزمان را در فرکانسی تنظیم کنیم که به ما امکان می‌دهد اطلاعات را از طریق امواج کوانتومی دریافت کنیم. روایت مک‌تاگارت فقط درباره شواهد علمی میدان نقطۀ صفر نیست، بلکه وی از مفاهیم آن برای تعریف مجدد سلامتی، بیماری، حافظه، اراده، خلاقیت، شهود، روح، آگاهی و معنویت نیز استفاده کرده است. او پیشنهاد می‌کند که درحالی‌که جهان آشفته و بدون نظم به نظر می‌رسد، اما میدان نقطۀ صفر نظم و انسجام را به ارمغان می‌آورد و امکان انتقال منطقی داده‌ها را فراهم می‌گرداند.
به‌طور کلی، این کتاب د‌رصدد است تا با ارائۀ جهانی به‌هم‌ پیوسته‌تر و پویاتر از آنچه تصور می‌کنیم، الهام‌بخش امید در دنیای امروز باشد. کتاب همانند یک داستان جنایی اما علمی نوشته‌شده است که خواننده را به سفری در میان آخرین اکتشافات در تقاطع علم و معنویت می‌برد. همچنین کتاب از منابع و شواهد تجربی بسیاری استفاده کرده است که به آن اعتبار می‌بخشد و نشان می‌دهد که کتاب صرفا بیان یک ادعای پوچ نیست؛ بلکه نگاهی جدید و پیشگامانه در تفسیر جهان را پیشنهاد می‌دهد که می‌تواند برای علاقه‌مندان جذاب باشد.

کتاب میدان نقطه صفر

قسمت هایی از کتاب میدان نقطه صفر (لذت متن)
ما در آستانه یک انقلاب قرار داریم. انقلابی که به اندازه کشف نسبیت اینشتین متهورانه و عمیق است. ایده های جدیدی در مرزهای علم پدیدار می شوند که همه باورهای ما درباره چگونگی عملکرد جهان و تعریفی را که از خود داریم، به مبارزه می طلبند.کشف های جدید چیزهایی را ثابت می کنند که مذهب همواره از آنها پشتیبانی کرده است: یعنی این نظر که انسان ها به مراتب شگفت انگیزتر از مشتی گوشت و استخوانند. این علم جدید در سطحی بنیادی، به پرسش هایی پاسخ می دهد که دانشمندان را قرن ها در حیرت فرو برده است. این علم، اگر ژرف بنگریم، معجزه آساست.