کتاب طراحی مسکن بر پایه سبک زندگی

Housing by Lifestyle
کد کتاب : 86402
مترجم :
شابک : 978-6006509228
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 10 خرداد

معرفی کتاب طراحی مسکن بر پایه سبک زندگی اثر جمیز دبلیو

خریداران خانه تبعیض‌آمیز امروزی می‌خواهند فضاهای زندگی متناسب با اولویت‌های عملکردی زندگی‌شان باشد، اما همچنان نقش‌های چندگانه خانه را به عنوان مکانی برای اجتماع، حریم خصوصی، مراسم و زندگی در فضای باز منعکس می‌کند. به عبارت دیگر، آن‌ها طرح‌هایی می‌خواهند که به اندازه کافی انعطاف‌پذیر باشند تا تمام جنبه‌های زندگی در حال تغییرشان را در بر گیرند، اما با راحتی و آسایش بیشتر!
کتاب «طراحی مسکن بر پایه سبک زندگی» راهنمای طراحی مسکن پرفروش است که برای پاسخگویی به نیازهای خانوارهای جدید امروزی به روز شده و گسترش یافته است. با استفاده از سبک زندگی خریدار خانه به عنوان یک راهنما، طراحی مولفه مسکن را بر حسب "اجزای اصلی" زندگی تعریف می کند، که فضاهایی برای خوردن و خوابیدن، سرگرمی، با هم بودن یا تنها بودن است.
این کتاب نوآورانه که به وضوح با صدها طرح و نقشه معماری، و همچنین گرافیک و عکس‌های رایانه‌ای جدید بهبود یافته نشان داده شده است، دستورالعمل‌های محکمی را ارائه می‌کند تا به شما نشان دهد دقیقا چگونه طراحی اجزاء کار می‌کند. به شما نشان می‌دهد که چگونه: خانه‌های معمولی را به بخش‌های مرتبط با احساسات و عملکردها - اجتماع، حریم خصوصی، رویدادهای تشریفاتی و فعالیت‌های خارج از منزل تقسیم کنید. این مولفه ها را در یک برنامه کاربردی سازماندهی کنید و اهمیت آنها را برای گروه های مختلف خانگی متعادل کنید. پلان های طبقه را ایجاد کنید که به بخش های مختلف بازار خریدار خانه پاسخ دهد و قوانینی را برای چیدمان هایی ایجاد کند که پروفایل های خریداران جدید را برآورده کند. همان روش طراحی اجزا را برای واحدهای کوچکتر و چند خانواده و همچنین برای خانه هایی که به طور خاص با نیازهای در حال تغییر داخلی آمریکا طراحی شده اند، مانند خانواده های تک والد و خانواده های بین نسلی اعمال کنید.

کتاب طراحی مسکن بر پایه سبک زندگی

دسته بندی های کتاب طراحی مسکن بر پایه سبک زندگی