کتاب پروفسور دیوانه

Mad professor
جادوی اثر مکتوب قوانین موفقیت و ثروت آفرینی
کد کتاب : 86827
شابک : 978-6225816060
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 284
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب پروفسور دیوانه اثر ابراهیم رجبی کویخی

این کتاب از مجموعه کتاب‌های جادوی اثر مکتوب قوانین موفقیت R.J.B معجزه‌ای است که دیدگاه‌ها و عقایدتان را برای داشتن زندگی بهتر و خلق بهترین‌ها دگرگون می‌کند. آیا می‌دانستید اگر به خودتان ایمان نداشته باشید که می‌توانید به ثروت و موفقیت‌های زیادی در زندگی دست پیدا کنید، هیچ‌گاه سهمی از این جهان پهناور نخواهید داشت؟ بیایید از همین حالا شروع کنید. شما اگر ارزش‌ها و استعدادهای نامحدود خود را نپذیرید قطعا سرنوشت خوبی نخواهید داشت و در این شرایط هیچ‌کس مقصر فروپاشی و آشفتگی آینده‌ی شما نیست! پس راهکار چیست؟
نویسنده در کتاب پروفسور دیوانه (Mad Professor) به شما این فرصت را می‌بخشد تا ثروتمند شوید و در زندگی شخصی و شغلی‌تان به موفقیت برسید. اما به دلیل وجود میدان مسابقه‌ی پر هرچ و مرج هفت میلیارد انسان که به دنبال رسیدن به موفقیت و کسب ثروت هستند، ابتدا باید زیرساخت‌های خود را درست پی‌ریزی نمایید تا با هر طوفانی، رویاهایتان بر سرتان آوار نشوند.

کتاب پروفسور دیوانه

ابراهیم رجبی کویخی
ابراهیم رجبی کویخی نویستده ایرانی متولد۱۳۶۳ است.ابراهیم یا فراز رجبی سال‌ها با فقر و مشکلات دست و پنجه نرم نمود. او از سن ده سالگی در مشاغلی مانند دست‌فروشی، روزنامه‌فروشی، ساندویچ‌فروشی و... در شهرها و محله‌ها کسب درآمد می‌کرد. اما در نهایت با تلاش فراوان توانست موفقیت‌های بزرگی به دست آورد.ابراهیم رجبی با تلاش و کار فراوان در سنین خردسالی و نوجوانی و با وجود داستان‌های پرفراز و نشیب زندگی‌اش تجارب بسیاری به دست آورد و توانست زندگی‌اش را به م...