کتاب الماس های خودباوری

Self Confidence Diamonds
شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید 11
کد کتاب : 5192
شابک : 978-6008124832
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب الماس های خودباوری اثر مسعود لعلی

"الماس های خودباوری" کتابی است از "مسعود لعلی" که روی جلد آن خطاب به مخاطب ذکر شده: " 75 داستان کوتاه برای رسیدن به حداکثر عزت نفس و خودباوری آنچه بر تو می گذرد نتیجه چیزی است که در تو می گذرد" این اثر خواندنی، جلد 11 از مجموعه ی "شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید" می باشد و انتشارات بهار سبز آن را منتشر کرده و در اختیار تمام مخاطبانی قرار داده که می خواهند به "الماس های خودباوری" دست پیدا کنند.
"مسعود لعلی" در بیست فصل از این کتاب مفید و پربار، مطالبی را مورد بررسی قرار می دهد که روانشناسان بسیاری نیز آن را تایید کرده اند و به خواننده قول می دهد " 75 داستان کوتاه برای رسیدن به حداکثر عزت نفس و خودباوری آنچه بر تو می گذرد نتیجه چیزی است که در تو می گذرد" به او ارائه کند.
نویسنده نخست مفهوم ذهنیت و دلیل اهمیت آن را بررسی می کند و سپس مجموعه ای از شرایط و خصایص اخلاقی را تحلیل می کند که فرد را در خود زندانی کرده و مانع از رسیدن وی به "الماس های خودباوری" می شوند. این موارد که یک به یک بررسی می شوند عبارتند از: شکست و ناکامی، خویشتن داری و خودانضباطی ناکافی، شرم و نقص، آسیب و گزند، نارسیسم و پرتوقعی، فرمان برداری و اطاعت، فداکاری و ایثار، پذیرش جویی و توجه طلبی، سوء ظن و پارانویا، کمال پرستی و عیب جویی، بی کفایتی و وابستگی، دلبستگی و بی هویتی، بدبینی و منفی گرایی، ترک شدن، محرومیت و کمبود عاطفی، انزوا و غریبی، بدریختی و کمرویی، ممانعت هیجانی و تنبیه و مجازات.

کتاب الماس های خودباوری

مسعود لعلی
مسعود لعلی زادهٔ شهریور۱۳۵۵ در مشهد و کارشناس ارشد رشتهٔ روان‌شناسی بالینی است. وی در زمنیهٔ روان‌شناسی، مهارت‌های زندگی، رشد و به‌سازی درونی و تکنیک‌های موفقیت مطالعه و فعالیت می‌کند و دست به قلم دارد. این نویسنده بالغ بر ۵۰جلد کتاب پُرفروش با تیراژ تقریبی ۲میلیون نسخه منتشر کرده است. به‌گفتهٔ خودش، بنیان‌گذار سبک کتاب‌های قصه‌درمانی و تمثیل‌درمانگری در ایران است و در آثارش بالغ بر ۲هزار داستان و تمثیل الهام‌بخش وجود دارد. مسعود لعل...
قسمت هایی از کتاب الماس های خودباوری (لذت متن)
دهقانی مزرعه اش را شخم می زد که متوجه قطعه الماس با ارزشی شد. با خود فکر کرد که با فروش این الماس می تواند زندگی شاهانه ای برای خود و خانواده اش بسازد ، اما بعد گفت درست است که وضع معیشتی من خیلی مناسب نیست اما بهتر است الماس را در جایی نگه دارم برای روز مبادا روزی که هیچ آهی در بساط نباشد ! با فرارسیدن شب ، دهقان الماس را در باغچه خانه اش مدفون کرد و برای اینکه محل گنج را از یاد نبرد ، سنگ زردرنگی نیز در آن محل گذاشت . صبح همسرش را صدا زد و با اشاره به سنگ زرد به او هشدار داد که در هیچ صورتی نباید کسی سنگ زرد را دست بزند ، زیرا این سنگ « خوشبختی » است و تا زمانی که تکان نخورد برای خانواده شانس می آورد.