کتاب درآمدی جدید به روانشناسی اخلاق

Moral Psychology: A Contemporary Introduction
کد کتاب : 87508
مترجم :
شابک : 978-9642293322
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 380
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب درآمدی جدید به روانشناسی اخلاق اثر والری تیبریوس

این اولین کتاب درسی فلسفه در روانشناسی اخلاقی است که دانشجویان را با طیفی از مباحث و مباحث فلسفی آشنا می کند: انگیزه اخلاقی چیست؟ آیا دلایل عمل همیشه به خواسته ها بستگی دارد؟ آیا عاطفه یا عقل در قلب قضاوت اخلاقی قرار دارد؟ در چه شرایطی افراد از نظر اخلاقی مسئول هستند؟ آیا دلایل منفعت طلبانه برای اخلاقی بودن افراد وجود دارد؟ روانشناسی کتاب درآمدی جدید به روانشناسی اخلاقت حقیقات فیلسوفان و روانشناسان را در مورد این موضوعات ارائه می دهد و به این سوال کلی می پردازد که چگونه تحقیق تجربی به تحقیق فلسفی مرتبط است (یا نیست).
این کتاب توسط محمود مقدسی ترجمه شده است و نشر آسمان خیال اقدام به چاپ آن نموده است.

کتاب درآمدی جدید به روانشناسی اخلاق

والری تیبریوس
والری تیبریوس استاد فلسفه در دانشگاه مینه سوتا است، موسسه ای که او از سال 1998 به آن وابسته است.او مقالات متعدد بررسی شده و همچنین سه کتاب منتشر کرده است - زندگی بازتابی: زندگی عاقلانه با محدودیت های ما، تامل در مورد خوب: توجیه آنچه برای ما ارزش دارد، و روانشناسی اخلاقی: یک مقدمه معاصر. بسیاری از کارهای او رویکردی عملی و تجربی به پرسش‌های فلسفی دارند و تلاش می‌کنند نشان دهند که چگونه این رشته‌ها می‌توانند جهان را برای بهتر شدن بهبود بخشند.
دسته بندی های کتاب درآمدی جدید به روانشناسی اخلاق
نکوداشت های کتاب درآمدی جدید به روانشناسی اخلاق
The best imaginable introduction to moral psychology. Unrivaled in clarity and scope, Tiberius offers a seamless and stimulating integration of cutting edge empirical research and foundational philosophical theories.
بهترین مقدمه قابل تصور برای روانشناسی اخلاقی. تیبریوس از نظر وضوح و گستره بی رقیب، ادغام یکپارچه و محرک از تحقیقات تجربی و نظریه های بنیادی فلسفی را ارائه می دهد.
Jesse Prinz

This is the only text of which I'm aware―the very first one―on moral psychology. It addresses issues at the intersection of agency and normativity.
این تنها متنی است که من - اولین متن - در مورد روانشناسی اخلاقی از آن اطلاع دارم. به مسائلی در تقاطع عاملیت و هنجارگرایی می پردازد.
John Martin Fischer

قسمت هایی از کتاب درآمدی جدید به روانشناسی اخلاق (لذت متن)