کتاب آخرین کوچ

Migrations
کد کتاب : 87693
مترجم :

شابک : 978-6227566352
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب آخرین کوچ اثر شارلوت مک کاناگی

فرانی استون همیشه از آن دسته زنانی بوده که قادر به عشق ورزیدن است اما قادر به ماندن نیست. او با پشت سر گذاشتن همه چیز به جز تجهیزات تحقیقاتی خود، با یک هدف منحصر به فرد به گرینلند می رسد: دنبال کردن آخرین درناهای قطبی در جهان در مورد مهاجرت نهایی آنها به قطب جنوب. فرانی راه خود را روی یک قایق ماهیگیری به همراه خدمه آن پی میگرید و از ساحل و امنیت دورتر می شود. اما در این مسیر ماجراهای عجیب و هیجان انگیزی رخ می دهد که می تواند برای هر خواننده ای جذاب باشد. نویسنده به خوبی با طراحی رویدادهای غیر منتظره خواننده را تا لحظه آخر در تعلیقی جذاب نگه می دارد.

کتاب «آخرین کوچ» ، قصیده ای است برای جهانی در حال ناپدید شدن و صفحه ورقی نفس گیر درباره امکان امید در برابر همه شانس ها.
شارلوت مک‌کانهی نویسنده کتاب پرفروش بین‌المللی مهاجرت، بهترین کتاب سال مجله تایم و بهترین کتاب داستانی سال 2020 است که به بیش از بیست زبان ترجمه شده است. او دارای مدرک تحصیلات تکمیلی در رشته فیلمنامه نویسی و مدرک کارشناسی ارشد در هنرهای نمایشی است و در سیدنی استرالیا زندگی می کند.

کتاب آخرین کوچ

شارلوت مک کاناگی
شارلوت مک‌کانهی نویسنده کتاب پرفروش بین‌المللی MIGRATIONS، بهترین کتاب سال مجله تایم و بهترین کتاب داستانی سال 2020 Amazon.com است که به بیش از بیست زبان ترجمه شده است.او دارای مدرک تحصیلات تکمیلی در رشته فیلمنامه نویسی و مدرک کارشناسی ارشد در هنرهای صفحه نمایش است و در سیدنی استرالیا زندگی می کند.رمان جدید او، یک بار گرگ ها بودند، اوت 2021 منتشر می شود.
نکوداشت های کتاب آخرین کوچ
"An ode to our disappearing natural world."
"قصیده ای برای جهان طبیعی در حال ناپدید شدن ما."
Newsweek Newsweek

An exceptional novel that is both elegy and page-turning thriller.
رمانی استثنایی که هم مرثیه است و هم هیجان انگیز.
Maclean’s Magazine

قسمت هایی از کتاب آخرین کوچ (لذت متن)