کتاب اقتصاد،به بیانی دیگر

Economy, in other words
کد کتاب : 87909
شابک : 978-6227591590
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 374
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 خرداد

معرفی کتاب اقتصاد،به بیانی دیگر اثر فرزاد فخرکام

مطالعه علم اقتصاد، اگرچه می‌تواند بسیار جذاب و قابل‌توجه باشد، اما در عین حال، به دلیل آمار و ارقام ریاضی و اصطلاحات متعدد تخصصی و دشواری که در آن به کار رفته،‌ به عنوان علمی کسل‌کننده نیز شناخته شود. هزاران هزار کتاب اقتصادی در بازار وجود دارد و روزبه‌روز نیز به فهرست این دسته آثار افزوده می‌شود؛ اما انگشت‌شمارند کتاب‌هایی که بتوان به مطالعه‌ی آن‌ها پرداخت، بی‌آنکه تعدد اصطلاحات و پیچیدگی محتوا شما را گیج و سردرگم سازد.
خبر خوب اینجاست که فرزاد فخرکام در کتاب اقتصاد به بیانی دیگر در صدد رفع این مسأله برآمده و کتابی را تألیف کرده که نه تنها برای متخصصان و دانشجویان رشته‌ی اقتصاد کاربرد دارد، که هر علاقه‌‎مندی را مجذوب خود می‌سازد. اثر حاضر از شانزده بخش تشکیل شده و شما با مطالعه‌ی آن با مفاهیمی همچون نظام‌های اقتصادی، بورس، توسعه، صنعتی شدن، بیمه و بانکداری آشنا خواهید شد.
نگارنده در فصول ابتدایی پس از بیان مقدمه‌ای مختصر بر تفکر اقتصادی،‌ تلاش می‌کند تا قلمروی علم اقتصاد را مشخص سازد. او در هر قسمت به یکی از مسائل این علم می‌پردازد. آنچه که کتاب اقتصاد به بیانی دیگر را از سایر آثار در این زمینه متمایز ساخته، نثر ساده، زبان بدون‌تکلف و شیوای فرزاد فخرکام است؛ او تمام اهتمام خود را به کار گرفته تا در تألیف این اثر به شیوه‌ی تئوریک عمل کند و کتابی کاربردی را در دسترس همگان قرار دهد.

کتاب اقتصاد،به بیانی دیگر

فرزاد فخرکام
فرزاد فخرکام (متولد 1365) مدرس و پژوهشگر دانشگاه، مشاور کسب و کار می باشد.
دسته بندی های کتاب اقتصاد،به بیانی دیگر