کتاب پرورش مغز

Brain training : the complete visual program
آموزش و تمرین برای فعالسازی توانمندی های مغزی
  • 15 % تخفیف
    120,000 | 102,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: مهرسا مهرسا
    نویسنده: جیمز هریسون مایک هابز
کد کتاب : 8910
مترجم :
شابک : 978-6006591766
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب پرورش مغز اثر جیمز هریسون

"پرورش مغز" نوشته ی "جیمز هریسون" و "مایک هابز"، یک کتاب مفید "در آموزش و تمرین برای فعالسازی توانمندی های مغزی" می باشد که سرشار از حقایق و نکات مغذی برای مغز بوده و دستیابی به توانایی های عقلی صیقل یافته را برای مخاطب ممکن می کند. با تمرینات این کتاب فوق العاده که "جیمز هریسون" و "مایک هابز" آن ها را جمع آوری نموده اند، مغز خود را در هر شرایطی آماده نگه دارید و به تلاشی هدف مند "در آموزش و تمرین برای فعالسازی توانمندی های مغزی" مشغول شوید. قدرت مغز خود را تقویت کنید و نتیجه ی خیره کننده ی آن را در کار و زندگی روزمره احساس کنید. "پرورش مغز" مملو از نکته ها، معماها، تمرینات و سایر استراتژی هاست که ذهن را در قدرت حداکثری اش نگه می دارد و تمرینات ساده اما هوشمندانه ی "پرورش مغز" با تکنیک های عمیق و موثر، سبب تنظیم هوش، بهبود حافظه، تقویت مهارت های حل مساله و عملکرد ذهنی می شود.
برای افراد در تمام سنین که می خواهند به حافظه شان ارتقا ببخشند، مهارت های آموختن خود را صیقل دهند و عملکرد روانی خود را در زندگی روزمره شان تقویت کنند، "پرورش مغز" به قلم "جیمز هریسون" و "مایک هابز" مجموعه ای درخشان از پازل های تصویری و شگردهایی برای "پرورش مغز" است که توانایی های شناختی را همچون تیغ، تیز و برنده نگه می دارد. این کتاب با پوشش دادن به نواحی کلیدی در عملکرد مغزی، نظیر حافظه، ادراک، حل مساله، استدلال کلامی و موارد جسمی نظیر رژیم غذایی، ورزش و یوگا، یک منبع پویاست که قدرت و توانایی های مغزی تمام افراد را تقویت می نماید.

کتاب پرورش مغز

قسمت هایی از کتاب پرورش مغز (لذت متن)
آیا تا به حال به مغزتان مانند ماهیچه های بدنتان نگاه کرده اید؟ آیا هر روز مغز خود را نرمش و ورزش می دهید؟ آیا می دانستید توانمندی های مغزی با یادگیری، تمرین و تکرار افزایش می یابند؟ آیا تاکنون احساس کرده اید توانایی خاصی در مغزتان کاهش یافته است و تمایل دارید آن را بهبود بخشید؟ ما شما را با تمریناتی هیجان انگیز برای تقویت و بهبود توانمندی های مغزی تان آشنا می کنیم... گردآوری بیش از 100تمرین مصور، پازل ها، نکات و راهکارهایی برای تقویت مغز و عملکردهای مغزی که مخاطبانی با طیف وسیع را شامل می شود.