کتاب روش های پژوهش در علوم رفتاری

Methods in Behavioral Research
کد کتاب : 90227
مترجم :
شابک : 978-6005527261
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 672
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 1 خرداد

معرفی کتاب روش های پژوهش در علوم رفتاری اثر پل کریس کازبی

روش‌های پژوهش در علوم رفتاری همچنان دانش‌آموزان را به سمت موفقیت هدایت می‌کند و به آنها کمک می‌کند هوشمندتر و کارآمدتر مطالعه کنند. کازبی و بیتس ، تجربه خواندن تطبیقی و شخصی مک‌گرو هیل، آموزش مفید، مثال‌های غنی و صدای واضحی را در رویکرد خود به تصمیم‌گیری روش‌شناختی ارائه می‌کنند.
اسکات سی بیتس پروفسور روانشناسی، دانشیار دانشکده تحصیلات تکمیلی و معاون پژوهشی دانشگاه ایالتی یوتا است. او مدرک B.S. در روانشناسی از کالج ویتمن، کارشناسی ارشد در روانشناسی از دانشگاه وسترن واشنگتن، و دکترا در روانشناسی اجتماعی از دانشگاه ایالتی کلرادو دریافت کرده است. علایق و تجربیات تحقیقاتی او متفاوت است. او در زمینه‌های گسترده‌ای مانند رفتار مشکل‌آفرین نوجوانان و پیشگیری از رفتار مشکل‌آفرین، آموزش و یادگیری در آموزش عالی، و پیامدهای روان‌شناسی رشد و مراقبت از گیاهان در فضای بیرونی تحقیقات انجام داده است.
پل سی کازبی، استاد روانشناسی در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، فولرتون و دانشگاه نورث سانترال است. دکتر کازبی در دانشگاه کالیفرنیا در ریورساید لیسانس بود و دکترای خود را دریافت کرد. او عضو انجمن روانشناسی آمریکا، عضو انجمن علوم روانشناسی است و به عنوان مسئول انجمن کامپیوترها در روانشناسی خدمت کرده است. او مدیر اجرایی انجمن روانشناسی غرب است. او نویسنده کتاب استفاده از کامپیوتر در علوم رفتاری و ویراستار مشترک با دانیل پرلمن از روانشناسی اجتماعی است.

کتاب روش های پژوهش در علوم رفتاری

دسته بندی های کتاب روش های پژوهش در علوم رفتاری