کتاب شاهکار گمنام

The Unknown Masterpiece
کد کتاب : 90979
مترجم :
شابک : 978-6005906189
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1831
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب شاهکار گمنام اثر اونوره دو بالزاک

بالزاک با ترکیب رمانس و رئالیسم به سبکی منحصر به فرد و جذاب، بیش از 90 رمان و داستان نوشت که در آنها زندگی شخصیت های به ظاهر معمولی خود را با درخشندگی بسیار ملودراماتیک وقف کرد. این مجموعه برگزیده، ترجمه های اصلی پنج تا از تحسین شده ترین داستان های نویسنده بزرگ فرانسوی را در اختیار خوانندگان قرار می دهد.
در «شاهکار گمنام»، داستانی که بسیار مورد تحسین سزان و پیکاسو قرار می گیرد، یک نقاش در جستجوی کمال مطلق وسواس زیادی پیدا می کند. داستان در بررسی استادانه خود از تضاد بین تعهد یک هنرمند به کارش و تعهداتش در قبال دیگران، موضوعی را در بر می گیرد که به ویژه به قلب بالزاک نزدیک است. دو داستان دیگر به بررسی عواقب جستجوی ثروت دنیوی می پردازند. «یک اپیزود در طول ترور» که در سال 1830 نوشته شده اما در دوره انقلاب فرانسه اتفاق می‌افتد، از آغازی پر از تعلیق به تابلویی بزرگ تبدیل می‌شود که فقر مادی را با ثروت معنوی تضاد می‌کند. در «عصای فاچینو» یک مرد نابینا پیر و بی بضاعت نقل می کند که چگونه اشتیاق او به طلا منجر به سقوط او از نعمت شد.
این داستان ها در پرتره های متمایز و جسورانه خود از جامعه فرانسه در طول قرن نوزدهم، مقدمه ای عالی برای خوانندگانی است که با آثار بالزاک آشنا نیستند. این نسخه با قیمت متوسط برای کسانی که قبلا با سبک بسیار تقلید شده اما بی‌نظیر نویسنده آشنا هستند نیز جذاب خواهد بود.

کتاب شاهکار گمنام

اونوره دو بالزاک
اونوره دو بالزاک، زاده ی 20 می 1799 و درگذشته ی 18 آگوست 1850، رمان نویس و نمایشنامه نویس فرانسوی بود.بالزاک در خانواده ای میانه حال در شهر تور فرانسه به دنیا آمد. در هشت سالگی به مدرسه ای شبانه روزی فرستاده شد، اما در سال 1813 مدرسه را ترک کرد و سال بعد همراه با خانواده راهی پاریس شد. در سال 1819 در رشته ی حقوق، فارغ التحصیل شد، اما به رغم خواست خانواده تصمیم گرفت تا به ادبیات بپردازد.بالزاک در ابتدای راه تحت تأثیر والتر اسکات شروع به نوشتن رمان های تاریخی نمود؛ رمان هایی که خود بعدها از آن ...