کتاب آفت ناشناخته

Afat Nashenakhteh
مهارت آموزشی: مشاهده
کد کتاب : 93272
شابک : 978-9641700623
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1394
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب آفت ناشناخته اثر بهروز واثقی

داستان حاضر یکی از داستان های مجموعه کتاب های سیمرغ است که به همراه سوالاتی مفهومی برای کودکان گروه سنی «ب» به چاپ رسیده است.

کتاب آفت ناشناخته

بهروز واثقی
بهروز واثقی در سال ۱۳۵۸ در شهر تهران به دنیا آمد و در سال ۱۳۸۵ در رشته ریاضی محض از دانشگاه صنعتی شریف فارغ‌التحصیل شد. او نویسندگی را نزد استاد جمال میرصادقی یاد گرفت و کار خود را در عرصه داستان‌نویسی در سال ۱۳۸۶ با مجموعه کتاب‌های سیمرغ در تعامل با انتشارات ابو عطا آغاز کرد و تاکنون بالغ بر ۱۸۰ عنوان کتاب داستانی، یک عنوان کتاب طنز با نام «تراوشات یک ذهن آشفته» از او منتشر شده است. او همچنین نویسندگی چند فیلم سینمایی و برنامه تلویزیونی را بر عهده داشته است.
قسمت هایی از کتاب آفت ناشناخته (لذت متن)
بعد از ظهر یک روز پاییزی، سیاوش جلوی مدرسه، منتظر رسیدن ستاره و مادربزرگ بود تا آنها به خانه برود. بیش تر بچه ها رفته بودند و سیاوش کم کم داشت نگران می شد. در همین حال صدایی توجه او را به خود جلب کرد. صدا از طرف پیرمردی بود که از سیاوش آدرس داروخانه را می خواست. اما سیاوش در جواب پیرمرد گفت: متاسفانه من این نزدیکی ها داروخانه ندیده ام. پیرمرد از سیاوش تشکر کرد و رفت. پس از گذشت مدتی مادربزرگ و ستاره از راه رسیدند. سیاوش از مادربزرگ پرسید می دانی این نزدیکی ها داروخانه کجاست؟ مادربزرگ در جواب گفت: سر چهارراه کنار قنادی صفا و در ادامه افزود: تعجب می کنم چه طور تا به حال آن را ندیده ای؟! آن گاه برای سیاوش و ستاره داستانی را نقل کرد تا از این به بعد بچه ها به محیط اطراف خود خوب دقت کنند.