کتاب رهایی از استرس در 5 دقیقه

5-minute Stress Relief
75 تمرین برای آرام کردن ذهن و جسم
  • 15 % تخفیف
    165,000 | 140,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پل پل
    نویسنده:
کد کتاب : 93790
مترجم :

شابک : 978-9642334223
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب رهایی از استرس در 5 دقیقه اثر النا ولش

به رهایی از استرس در ۵ دقیقه خوش آمدید! تبریک که تصمیم گرفتید یاد بگیرید چگونه سریعا و به خوبی استرس خود را مدیریت کنید. تصمیم گیری برای تغییر نوع رابطه تان با استرس می تواند تأثیر مستقیمی بر روی سلامتی و تندرستی شما داشته باشد. چه در محل کار، چه در خانه یا در سفر استرس داشته باشید، گذراندن این پنج دقیقه برای یک فعالیت تسکین دهنده استرس می تواند به شما کمک کند تا احساس آرامش بیشتری داشته باشید، و بهتر بتوانید هر آنچه را که زندگی به شما سرازیر می کند مدیریت کنید.النا ولش در کتاب رهایی از استرس در 5 دقیقه (5 Minute Stress Relief) 75 تمرین برای آرام کردن ذهن و جسم شما ارائه می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را در هر کجا که باشید انجام دهید. فرقی نمی‌کند در خانه باشید، یا در اداره و یا در مسافرت، در هر صورت تمرین‌های این کتاب به کاهش وضعیت استرس‌زای شما بسیار کمک می‌کند.
پس برای رهایی از این شرایط بهتر است به مرور به علایق و سبک زندگی خود توجه بیشتری نشان دهید و کم کم کشف کنید که چگونه می‌توانید با کارهای کوچک آرامشی نسبی برای خود به ارمغان بیاورید. این کارهای کوچک می‌تواند آبیاری گیاهان خانگی‌تان باشد یا حتی ورزش یوگا و تمرینات تنفسی. در هر صورت قرار است که شما همراه با این کتاب به تسکین نگرانی‌های همیشگی‌شان بپردازید و به آرامش دست یابید.

کتاب رهایی از استرس در 5 دقیقه

النا ولش
النا ولش، دکترا، یک روانشناس بالینی دارای مجوز در لس آنجلس، کالیفرنیا است. دکتر ولز مدرک دکترای خود را از دانشگاه مریلند در شهرستان بالتیمور دریافت کرد و آموزش بالینی پیشرفته را از طریق فلوشیپ فوق دکترا در بیمارستان روانی Gateways در لس آنجلس به پایان رساند.