کتاب مغز سازگار من

Neuroplasticity: Your Brain's Superpower: Change Your Brain and Change Your Life
کد کتاب : 94489
مترجم :
شابک : 978-6004058322
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 94
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب مغز سازگار من اثر فیلیپ دویون

ما در زمانی زندگی می کنیم که در آن بیش از 100 میلیون آمریکایی از یک بیماری عصبی رنج می برند. نه تنها انتظار می رود که این تعداد افزایش یابد و هزینه سالانه مراقبت از افراد مبتلا به اختلالات عصبی از 1 تریلیون دلار فراتر رود، بلکه تأثیر این بیماری ها بر زندگی ما مشابه هیچ بیماری دیگری نیست. اختلالات عصبی بر تک تک فیبرهای وجود ما تأثیر می گذارد. آنها باعث اختلالات جسمی، روانی، عاطفی و شناختی می شوند. آنها زندگی و خانواده ما را به گونه ای ربوده اند که بیماری های سایر اندام ها نمی توانند. اغلب اوقات به نظر می رسد که ما از انجام کاری در مورد آن درمانده هستیم. اما، اگر این درست نبود چه؟

نوروپلاستیسیته: ابرقدرت مغز شما به ما قدرت می دهد تا با مغز خود رابطه متفاوتی داشته باشیم. در این کتاب «مغز سازگار من» به جای تسلیم شدن در برابر هر گونه اختلال در عملکرد، انحطاط یا بیماری بالقوه ای که ممکن است بر سیستم عصبی ما تأثیر بگذارد، راه هایی را بررسی می کنیم که از طریق آنها می توانیم دقیقا آنچه را که مغز خود برای سازگاری، بهبود و شکوفایی نیاز دارد، ارائه دهیم.

کتاب «مغز سازگار من» ما را به سفری در میان چیزهایی می برد که بر تکامل مغز ما تأثیر می گذارد، از جمله بیماری های مختلف. ما نه تنها در مورد این بیماری ها یاد می گیریم، بلکه در مورد درمان بالقوه ای که می تواند پس از آسیب رخ دهد نیز می آموزیم. این کتاب مکالمه در مورد سلامت مغز را گسترش می دهد تا بتوانیم اصول نوروپلاستیسیته را برای کنترل سرنوشت عصبی خود در اختیار بگیریم.

کتاب مغز سازگار من

فیلیپ دویون
دکتر فیلیپ دویون، دکتر متخصص مغز و اعصاب در فورت مایرز، فلوریدا است. او در حال حاضر در TeleSpecialists، LLC و وابسته به Hackensack است.دکتر دویون با ترکیب درمان‌های سنتی با بیماری‌های عصبی و رژیم‌های ورزشی فردی، یک برنامه درمانی جامع را ایجاد کرده است که برای بهبود روند بیماری زمینه‌ای طراحی شده است. این همان مدلی است که او پس از تشخیص بیماری مزمن کلیه در 18 سالگی و دریافت پیوند کلیه از پدرش، برای زندگی قوی تر و سالم تر استفاده کرد. شرکت او، The Inle BrainFit Institute&tra...
دسته بندی های کتاب مغز سازگار من