کتاب لایلا

Layla
کد کتاب : 97619
مترجم :
شابک : 978-6229833780
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب لایلا اثر کالین هوور

وقتی لیدز با لایلا ملاقات می کند، متقاعد می شود که بقیه عمر خود را با او سپری می کند - تا اینکه یک حمله غیرمنتظره باعث می شود لایلا برای زندگی اش بجنگد. لایلا پس از هفته‌ها بستری شدن در بیمارستان، از نظر جسمی بهبود می‌یابد، اما زخم‌های عاطفی و روانی زنی را که لیدز عاشق او شده بود، تغییر داده است. لیدز برای اینکه رابطه‌شان را به مسیر درستی برگرداند، لایلا را به اتاق خواب و صبحانه‌ای که برای اولین بار ملاقات کردند، می‌برد. هنگامی که آنها وارد می شوند، رفتار لایلا چرخش عجیبی پیدا می کند. و این تنها یکی از بسیاری از اتفاقات غیرقابل توضیح است.
لیدز با احساس دوری از لایلا، به زودی در ویلو - یکی دیگر از مهمانان هتلی که با نگرانی های مشترک آنها ارتباط برقرار می کند، آرامش پیدا می کند. همانطور که کنجکاوی او برای ویلو افزایش می یابد، تصمیم لیدز برای کمک به ویلو برای یافتن پاسخ، او را در تضاد مستقیم با رفاه لایلا قرار می دهد. لیدز به زودی متوجه می شود که باید انتخاب کند زیرا نمی تواند به هر دوی آنها کمک کند. اما اگر او انتخاب اشتباهی داشته باشد، می تواند برای همه آنها مضر باشد.

کتاب لایلا

کالین هوور
کالین هوور، زاده ی ۱۱ دسامبر ۱۹۷۹، نویسنده ی پرفروش نیویورک تایمز برای ۷ رمان و یک رمان کوتاه است. رمان های هوور در زمینه ی ادبیات بزرگسالان و جوانان است.کالین هوور در سولفور اسپرینگز تگزاس متولد شد. او در سالتیلو بزرگ شد و در سال ۱۹۹۸ از دبیرستان سالتیلو فارغ التحصیل شد. در سال ۲۰۰۰، با هیث هوور ازدواج کرد و در حال حاضر از او سه پسر دارد. او قبل از شروع حرفه ی نویسندگی در خدمات اجتماعی و تدریس کار می کرد.در نوامبر ۲۰۱۱، کالین شروع به نگارش اولین رمان خود، بسته، کرد؛ بدون این که قصد چاپ آن را...
نکوداشت های کتاب لایلا
urprising and emotionally tense, this paranormal romance is sure to entertain.
غافلگیر کننده و از نظر احساسی پرتنش، این عاشقانه ماوراء الطبیعه مطمئنا سرگرم کننده خواهد بود.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Feel free to send Hoover your increased electric bill because you’re going to be keeping the lights on late to stay up and read this one.
با خیال راحت قبض برق افزایش یافته خود را برای هوور بفرستید زیرا تا دیروقت چراغ ها را روشن می کنید تا بیدار بمانید و این کتاب را بخوانید.
E! Online

قسمت هایی از کتاب لایلا (لذت متن)