کتاب جاسوس

Spy
کد کتاب : 84471
مترجم :
شابک : 978-6229833704
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 303
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب جاسوس اثر دانیل استیل

کتاب «جاسوس» رمانی نوشته «دانیل استیل» است که اولین بار در سال 2019 انتشار یافت. «استیل» در این رمان به زندگی یک خانواده در اواخر دهه 1930 و در «همپشایر» می پردازد، همزمان با این که شعله های جنگ جهانی دوم زبانه می کشد و عزیزان این خانواده در میان شعله های جنگ گرفتار می شوند. «الکساندرا» که شرایط زندگی و مسیر احتمالی اش در آینده به ستوه آمده، تصمیم می گیرد در طول جنگ به عنوان پرستار داوطلب شود. اما تسلط او بر زبان های فرانسوی و آلمانی خیلی زود توجه مقامات سازمان اطلاعات را به خود جلب می کند. آن ها حالا از او می خواهند که با جاسوسی کردن از دشمن به کشورش خدمت کند. «الکساندرا» در طول این زمان، خلبانی را ملاقات می کند و عاشقش می شود—او اما نباید مأموریت مخفی خود را به دست فراموشی بسپارد.

کتاب جاسوس

دانیل استیل
استیل گاهی بر روی پنج پروژه از رمان هایش به صورت همزمان کار می کرد و بیشتر رمان های او پرفروش بوده است، فرمول او در داستان نویسی اغلب، شامل خانواده های ثروتمند رو به یک بحران است، در عین حال شگردها و چرخه های متناوب دیگری در آثارش مشهود است؛ از جمله تهدید توسط عناصر تاریکی مانند زندان، تقلب، باجخواهی و خودکشی. استیل همچنین مجموعه آثاری در زمینهٔ داستان کودکان و شعر دارد. کتاب های او به ۲۸ زبان ترجمه شده که تاکنون از ۲۲ جلد آنها اقتباس سینمایی یا تلویزیونی تهیه شده و دو اقتباس از کتاب هایش برن...
نکوداشت های کتاب جاسوس
A thrilling novel about young woman caught up in a dangerous double life.
رمانی مهیج درباره زنی جوان که در یک زندگی دوگانه خطرناک گیر افتاده است.
Barnes & Noble

It follows Alex’s extraordinary adventures in World War II and afterward in India, Pakistan, Morocco, Hong Kong, Moscow, and Washington, D.C.
این کتاب، ماجراهای خارق العاده «الکس» در جنگ جهانی دوم و پس از آن را در هند، پاکستان، مراکش، هنگ کنگ، مسکو و واشنگتن دی. سی. دنبال می کند.
Amazon Amazon

A compelling and moving story of life and love.
داستانی باورپذیر و تکان دهنده درباره زندگی و عشق.
Unseen Library

قسمت هایی از کتاب جاسوس (لذت متن)
فکر می کنم زنان زیادی در موقعیت تو قرار خواهند گرفت. آن ها اکنون بخشی مهم از نیروی کار هستند، و وقتی مردها به خانه بازمی گردند، زنان این موقعیت را رها نخواهند کرد.

اندکی استقلال به دست آورده اند، حتی اگر دستمزدی به خوبی دستمزد مردان دریافت نکنند. این منصفانه نیست، اما حداقل از آشپزخانه بیرون آمده و وارد دفترها و کارخانه ها شده اند.

فقط مراقب باش. درس هایت را به خوبی یاد بگیر، و همیشه شهودهای غریزی ات را دنبال کن.