رضا شیرازی مفرد

رضا شیرازی مفرد

من رضا شیرازی مفرد هستم! آشنایی من با کامپیوتر به کمودور 64 برمیگردد و از سال 1370 برنامه نویسی را با GWBasic شروع کردم. علاقه بسیار زیادی به یادگیری دارم! شاید دلیل علاقه من به فیلد نرم افزار هم همین موضوع باشد، چون همواره میتوان با چالش های جدید در آن روبرو شد. عاشق بوجود آوردن موجودات جدید نرم افزاری و خلاقیت هستم. در یک اتفاق ساده، با سئو آشنا شدم و همین موضوع مسیر زندگی من را تغییر داد. در حال حاضر، مدیر وب24 و سئو 24 هستم و در کنار وظایف روزانه خود به عنوان یک همسر، یک پدر و یک مدیر، به یادگیری سئو مشغولم.
در رشته مهندسی سخت افزار از دانشگاه آزاد تهران جنوب فارغ التحصیل شدم و کارشناسی ارشد رشته هوش مصنوعی از دانشگاه صنعتی امیر کبیر تحصیل کرده ام. در حال حاضر هم دانشجوی DBA ، دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران هستم.
جدای از مدارک دانشگاهی، همواره به دنبال یادگیری هستم و سعی میکنم تا جای ممکن در دوره ها، سخنرانی ها و همایش های مرتبط با دیجیتال مارکتینگ شرکت کنم. از طرف دیگر، همواره کتب مرتبط با این حوزه را مطالعه می کنم و معتقدم یادگیری مطالب جدید نیاز به شرکت در کلاس های دانشگاهی ندارد و با کار عملی اتفاق می افتد.

کتاب های رضا شیرازی مفرد