تیم کاسر

تیم کاسر

تیم کاسر (اول آگوست 1966) روانشناس و نویسنده کتاب آمریکایی است که به دلیل فعالیت هایش در زمینه مادی گرایی و بهزیستی شهرت دارد.
کاسر دکترای خود را در سال 1994 در رشته روانشناسی از دانشگاه روچستر دریافت کرد، و پس از یک سال تدریس اضافی در دانشگاه ایالتی مونتانا، منصبی را در کالج ناکس در گالسبورگ، ایلینوی پذیرفت، جایی که وی استاد روانشناسی بود. وی در سال 2019 از ناکس بازنشسته شد و به عنوان استاد برجسته انتخاب شد.
وی بیش از 120 مقاله علمی و فصل های کتاب در زمینه مادیات، ارزش ها، اهداف، رفاه و پایداری محیط زیست و سایر موضوعات را تألیف کرده است. اولین کتاب او، قیمت بالای مادی گرایی، در سال 2002 منتشر شد (شابک 978-0262611978). کتاب دوم وی (با ویرایش مشترک آلن دی. کانر)، روانشناسی و فرهنگ مصرف کننده، در سال 2004 منتشر شد. در سال 2009 وی با همکاری یک کتاب (با تام کرامپتون) کتاب چالش های زیست محیطی: نقش هویت انسانی را تألیف کرد. در سال 2013 او لوسی را در ذهن لنون نوشت، زندگینامه ای روانشناختی که در آن معنای ترانه جان لنون، لوسی در آسمان با الماسها را کاوش می کند. اخیراً، در سال 2018، او با کاریکاتوریست لری گونیک در زمینه HyperCapitalism: اقتصاد مدرن، ارزش های آن و چگونگی تغییر آنها همکاری کرد. کتاب های کاسر به 7 زبان ترجمه شده است.
از اوایل سال 2000، کسر با فعالان و سازمانهای جامعه مدنی که علیه تجارت تجاری کودکان کار می کنند و به دنبال سبک زندگی غنی تر از آنچه مصرف گرایی ارائه می دهد، مشورت کرده است. هنگامی که در کالج ناکس بود، کاسر با همسر، دو پسر و حیوانات مختلفی از جمله الاغی به نام ارل در حومه غربی ایلینوی زندگی می کرد. او اکنون در منطقه جنوب طبقه ایالت نیویورک زندگی می کند.

کتاب های تیم کاسر

بهای سنگین مادی گرایی