امید جهانداری متولد سال 1370 ، از دوران دبستان به فراگیری خوشنویسی، طراحی و نقاشی بهمدت ۶ سال پرداخت، سپس در دوران نوجوانی علاقه بسیار شدیدی به کامپیوتر و فناوری اطلاعات پیدا کرد. وارد این حوزه شد و در همین دوران فعالیت تجاری اش را نیز در همین حوزه آغاز کرد. پس از دوران دبیرستان به دلیل علاقه همزمان به اینترنت، تجارت و بازار، تحصیلات خود را در زمینه تجارتالکترونیک و سیستم های تحتوب ادامه داد و در پروژههای بسیاری در اینزمینه همکاری کرد. به دلیل تجربهها و آموختههایی که در حوزه خوشنویسی و طراحی داشت و کمبودی که در بعد هنری و تبلیغاتی پروژهها احساس می شد، به فراگیری علم گرافیک و سپس تبلیغات پرداخت، تبلیغات آغازگر راهی جدید برایش بود، انگار که دنیایی جدید را به او نشان داد که تا قبل از آن از وجود آن بیخبر بود، بعد از آن با راهاندازی شرکتی به طور همزمان در حوزه فناوری اطلاعات و تبلیغات مشغول به فعالیت شد. هماکنون با تکیه بر تجربیات قبلی در حوزه کسبوکار و تبلیغات، در صنعت محتوا و بازاریابی محتوا مشغول به فعالیت تجاری می باشد. او همچنین در حوزه روانشناسی، اقتصاد رفتاری، مدیریت راهبرانه و ارتباطات حرفهای به مطالعه و یادگیری، تولید محتوای علمی و آموزش افراد مشغول است. از وی تاکنون چند کتاب منتشر شده است.