کوین لین کلر (زاده 23 ژوئن 1956) استاد بازاریابی E. B. Osborn در دانشکده تجارت تاک در کالج دارتموث است. او به دلیل تألیف مدیریت استراتژیک برند (پرنتیس هال ، 1998 ، 2002 ، 2008 و 2012)، متنی که به طور گسترده در مدیریت برند استفاده می شود، بسیار مشهور است. این کتاب بر روی "چگونه" و "چرا" مدیریت نام تجاری تمرکز دارد، این راهنمای استراتژی دستورالعمل های تاکتیکی خاصی را برای برنامه ریزی، ایجاد، اندازه گیری و مدیریت ارزش ویژه برند ارائه می دهد. او تحقیقات خود را در مجله بازاریابی، مجله تحقیقات بازاریابی و مجله تحقیقات مصرف کننده منتشر کرده است. علاوه بر این، فیلیپ کاتلر کلر را به عنوان نویسنده مشترک وی در آخرین نسخه از مدیریت بازاریابی متنی پیشرو در بازار کاتلر انتخاب کرد.