آرش محبی متولد سال 1359، نویسنده کتاب برندسازی رسانه ،دانش آموخته رشته علوم ارتباطات است و تجربه سالها روزنامه نگاری و سردبیری در خبرگزاریها و روزنامههای ایرانی را دارد. او از پدیدآورندگان کتاب صراحتنامه (گفتگوی مجله مدیریت ارتباطات با مرحوم هاشمی رفسنجانی و کتاب سانسور (گفتگو با مهدی کلهر) است. محبی همچنین سابقه فعالیت در کمپینهای روابط عمومی و تبلیغاتی را به عنوان طراح، کارشناس پیام و رسانه در کارنامه خودش دارد. وی که به دعوت مجمع دانابرای تدریس اصول رسانه و کمپین تبلیغاتی به بوشهر دعوت شد ، هم اکنون ساکن کاناداست . با وی گفتگویی جذاب در خصوص نقش رسانه ها و شبکه های اجتماعی در انتخابات آمریکا انجام دادیم که امیدواریم مورد پسند خوانندگان ارجمندسایت اطلاع رسانی مجمع دانا قرار بگیرد.