کتاب عصر تاثیرگذاری

The Age of Influence
قدرت اینفلوئنسرها برای تعالی برند شما
کد کتاب : 101762
مترجم :
شابک : 978-6227592061
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 292
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب عصر تاثیرگذاری اثر نیل شافر

عصر حاضر، عصر تأثیرگذاری است. عصر تأثیر قدرت اینفلوئنسرها در تعالی برند شماست.
اما مسأله اینجاست که اینفلوئنسر مارکتینگ به خوبی درک نشده است. پیشرفت اینفلوئنسرهای مشهور در رسانه‌های اجتماعی نیز این موضوع را تغییر نمی دهد. در نظر گرفتن این دسته از کاربران رسانه های اجتماعی به عنوان اینفلوئنسر، سوءتفاهمی اساسی در اینفلوئنسر مارکتینگ است.
در حالی که بخشی از کتاب عصر تأثیرگذاری در مورد چگونگی تأثیرگذاری بیشتر در سانه‌های اجتماعی بحث می‌کند؛ اما تمرکز نویسنده در این کتاب،‌استفاده از صدای اینفلوئنسرها برای ارسال پیام شماست.
این یک سرمایه‌گذاری روی نیروهایی است که شما باید برای انتقال پیامتان به مرزهای خارج از کشور و تحریک تبلیغات دهان به دهان استفاده کنید تا صداهای دیگران متمرکز بر صحبت در مورد کسب و کارتان شود.
اینفلوئنسر مارکتینگ در حقیقت بازگشت به اصل قضیه درگیرسازی و تعامل در رسانه های اجتماعی است: تحریک گفتگوهای دهان به دهان در مورد برندتان.

کتاب عصر تاثیرگذاری

نیل شافر
نیل شافر، یک متخصص بین المللی در زمینه کمک به کسب و کارها برای ایجاد تحول دیجیتالی در فروش و بازاریابی آن ها از طریق مشاوره و آموزش،‌و کمک به کسب و کارهای بزرگ و کوچک برای توسعه و اجرای استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی، اینفلوئنسر مارکتینگ و ابتکارات فروش اجتماعی است.نیل شفر، که دو سال متوالی به عنوان 50 تأثیرگذار برتر رسانه های اجتماعی فوربس انتخاب شد، خالق 100 وبلاگ برتر بازاریابی جهانی عصر تبلیغات، شبکه آسیاب باد (که اخیراً به عنوان ... Google Books تغییر نام داد) است.