کتاب نسل ششم بازاریابی

Marketing 6.0: The Future Is Immersive
آینده همه جانبه است
کد کتاب : 146486
مترجم :
شابک : 978-6227592993
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2023
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب نسل ششم بازاریابی اثر فیلیپ کاتلر

دنیاهای مجازی و همه‌جانبه به سرعت در حال ظهور هستند. مدل‌های قدیمی در این واقعیت‌های جدید چندان موثر نخواهند بود. نسل ششم بازاریابی تا به امروز بهترین راهنما برای بازاریابانی است که آرزوی رهبری آینده را دارند.
نسل ششم بازاریابی _ بازاریابی همه جانبه به دنبال آن است که مشتری را به درون یک داستان بکشاند طوری که احساس کند خودش بخشی از آن داستان است.
فیلیپ کاتلر، رهبر برجسته و باتجربه‌ی بازاریابی، به همراه همکاران قدیمی‌اش، بازهم در یکی از پیچیده‌ترین و چالش‌برانگیزترین دوران بازاریابی، راه را برای پیشرفت روشن کرده است.
او همچنان یک قدم از دیگران جلوتر است. کتاب نسل ششم بازاریابی به طور جامع و متقاعدکننده‌ای نشان می‌دهد که بازاریابان چگونه می‌توانند در دوران تحول فناوری و تغییرات بی‌سابقه‌ای که شاهد آن هستیم، موفق شوند

کتاب نسل ششم بازاریابی

فیلیپ کاتلر
فیلیپ کاتلر (به انگلیسی: Philip Kotler) (زاده ۲۷ می ۱۹۳۱ در شیکاگو، ایلینوی) از اساتید مطرح دانش بازاریابی جهان و پدر بازاریابی مدرن است. وی ۳۴ جلد کتاب و بیش از یکصد مقاله در این حوزه منتشر کرده که بسیاری از آن‌ها به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌است. کتاب اصول بازاریابی، همچنان به‌عنوان یکی از معتبرترین مراجع در این رشته به شمار می‌رود.او دارنده درجه استاد ممتاز «اس سی جانسون و پسر» رشته بازاریابی بین‌المللی است و این درجه را در دانشکده مدیریت دانشگاه نو...