کتاب هایدگر و پرسش بنیادین

Heidegger and the fundamental question
  • 215,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: مرکز مرکز
    نویسنده:
کد کتاب : 10301
شابک : 9789643056834
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 722
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هایدگر و پرسش بنیادین اثر بابک احمدی

کتاب «هایدگر و پرسش بنیادین» از بابک احمدی به دریافت نویسنده از اندیشه های هایدگر که در کتاب مشهور «هستی و زمان» هایدگر مطرح شده است می پردازد. "هایدگر و پرسش بنیادین" نوشته بابک احمدی، محقق، مترجم و مولف ایرانی است. بابک احمدی در کتاب هایدگر و پرسش بنیادین راهی سخت را برگزیده است چرا که به نقل قول بسیاری از پژوهشگران در این حوزه «راه ورود به دنیای او یکی از دشوارترین کارهاست». وی در این کتاب با تمرکز بر اندیشه های نخستین دوره کاری هایدگر که مصادف با انتشار پایان نامه های دانشگاهی اش آغاز شده است و با ارائه آرا فلسفی وی در کتاب «هستی و زمان» به اوج خود رسید به شرح رویکردهای فکری وی می پردازد. علاقمندان به فلسفه با مطالعه این کتاب می توانند علاوه بر شناخت عمیق تر نسبت به اندیشه ها و مفاهیم هایدگر، سررشته ی مطالعات جدیدی در حوزه فلسفه مدرن با تمرکز بر هستی شناسی را پیش روی خود ببینند.
این کتاب شرح کاملی از آثار فلسفی مارتین هایدگر در نخستین دوره کار فکری اش است. بخش اصلی کتاب توضیح مطالب شاهکار هایدگر هستی و زمان است که در سال 1927 منتشر شد و از نظر بسیاری ناقدان و نویسندگان یکی از مهم ترین آثار فلسفی سده بیستم به شمار می رود. کتاب حاضر با زندگی نامه ای مفصل و فهرست دقیق آثار و درس های هایدگر همراه است.

کتاب هایدگر و پرسش بنیادین

بابک احمدی
بابک احمدی (زادهٔ ۱۳۲۷ در تهران) نویسنده، مؤلّف، مترجم، منتقد هنری و پژوهشگر ایرانی است. آثار وی از متون پرفروش در بازار کتاب‌های فلسفی ایران است و بیشتر آن‌ها را نشر مرکز چاپ می‌کند.وی در سال ۱۳۲۷ در تهران به دنیا آمده و مقیم همین شهر است. احمدی در سال ۱۳۴۹ مدرک کارشناسی علوم سیاسی را از دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای ادامه تحصیل به پنسیلوانیای آمریکا رفت و در مقطع کارشناسی ارشد فلسفه از دانشگاه پنسیلوانیا فارغ‌التحصیل شد.احمدی سالهای ۱۳۵۳ و ۱۳۵۴ را در لندن و سال&zwn...
دسته بندی های کتاب هایدگر و پرسش بنیادین