کتاب همدلی

Empath
راهنمای ساده برای مرزگذاری،کنترل احساسات و آسان تر کردن زندگی
کد کتاب : 107425
مترجم :
شابک : 978-6225820258
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 98
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 25 اردیبهشت

معرفی کتاب همدلی اثر جودی دایر

همدل بودن بسیار زیباست و همدل‌ها روی‌هم‌رفته آدم‌های خلاقی هستند. می‌خواهند تمام مشکلات دنیا را از بین ببرند. واقعیت این است که عملی‌کردن چنین خواسته‌ای غیرممکن است.
اکهارت تول می‌گوید برای رسیدن به مصنویت نسبی باید درهای ورودی بدل خود را به روی انرژی منفی ببندید و در لحظه‌ی حال زندگی کنید و به خود تلقین کنید که در عین سلامت هستید.

کتاب همدلی

قسمت هایی از کتاب همدلی (لذت متن)
همدل ها درک بهتری از انرژی دارند. به همین دلیل است که نمی توانید به یک همدل دروغ بگویید. آن ها دروغ شما را بو می کنند و از احساسات شما سردر می آورند. همدل ها می توانند به حرف های کسانی گوش بدهند که به زبانی متفاوت از آن چه آن ها می دانند صحبت می کنند و با این حال با دل و جان متوجه می شوند که شما می خواهید چه بگویید. اما این بستگی به انرژی آن ها دارد. همدل ها به کلمات گوش می دهند، به زبان تن توجه می کنند و ارتعاشات را درک می کنند. آن ها به خصوص به آن چه منفی است و به دیگران آسیب می زند، توجه دارند زیرا آن را از میدان انرژی خود می گیرند. از سوی دیگر وقتی همدل ها زا ناحیه انرژی احاطه می شوند و به آرامش می رسند، هال آن ها به اطراف پخش می شود - به همان شکل که احساسات و عواطف آن ها بدون که تنشی در کار باشد آزادانه به هر سمت بال می گشاید.