کتاب دستورالعمل های «رنه ماگریت» به فیل آبی برای ایده یابی 2

Idea, Formation and Development
کد کتاب : 44680
شابک : 978-6004000253
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 24 اردیبهشت

معرفی کتاب دستورالعمل های «رنه ماگریت» به فیل آبی برای ایده یابی 2 اثر محمدحسین نیرومند

"دستورالعمل های «رنه ماگریت» به فیل آبی برای ایده یابی 2" اثری است به قلم "محمدحسین نیرومند" که راه‌حل‌هایی شگفت‌انگیز برای شناسایی و پرورش ایده‌ها در زمینه طراحی گرافیک را به صورت مستند با مثالهای مرتبط ارائه خواهد داد. "محمدحسین نیرومند" بیشتر اثرهای به کار گرفته شده در این کتاب را از آثار نقاش شهیر بلژیکی "رنه ماگریت" برگزیده است. شما می‌توانید زبان تصویری ایده‌های خود را با استفاده از این کتاب، تنها با استفاده از دو سیگنال بصری با مخاطبین جهانی به اشتراک بگذارید. نویسنده در کتاب "دستورالعمل های «رنه ماگریت» به فیل آبی برای ایده یابی 2" معتقد است که فرآیند ایده‌یابی را می‌توان با مجموعه‌ای از شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها قابل دسترسی کرد. برخلاف برخی از دیگر آثاری که در زمینه هنر به چاپ رسیده‌اند، کتاب پیش‌ رو ارجاعات بصری کافی را متناسب با محتوای خود ارائه می‌دهد، بنابراین بیننده مجبور نیست حدس بزند که مثال‌های موجود در متن به چه معناست.
"دستورالعمل های «رنه ماگریت» به فیل آبی برای ایده یابی 2" به قلم "محمدحسین نیرومند" کتاب کاملی است که عصاره هر ایده را به سبک فشرده و کاربردی ارائه می‌دهد و نویسنده به جملات کوتاه و آموزنده‌ای که مخاطب را گیج نمی‌کند، بسنده می‌کند. نویسنده به طرز متقاعدکننده‌ای استدلال می کند که انحصار نوآوری برای نوابغ یک ایده قدیمی است و امروزه با آموزش نوآوری و پرورش ایده‌ها، خلاقیت می‌تواند در هر فردی شکوفا شود. "دستورالعمل های «رنه ماگریت» به فیل آبی برای ایده یابی 2" نوشته‌ی "محمدحسین نیرومند"، یکی از وسیله‌های موثری است که به شما در شکوفایی خلاقیت کمک خواهد کرد.

کتاب دستورالعمل های «رنه ماگریت» به فیل آبی برای ایده یابی 2

محمدحسین نیرومند
محمدحسین نیرومند متولد 1343ـ مشهد، لیسانس طراحی صنعتی، دانشگاه تهران، ایران. از جمله فعالیت های وی می توان به: ـ مدیر مسئول کیهان کاریکاتور 1381 ـ 1371، ـ مدیریت گروه جوان طرح و برنامه شبکة دو سیما1380 ـ 1375، ـ مدیر سابق گروه طرح و برنامه شبکه دو سیما .، ـ کتاب طنز مصور (مجموعة آثار)/1366. ـ تألیف دهها مقاله در ارتباط با آموزش کاریکاتور در کیهان کاریکاتور. ـ تألیف مقالات در روزنامه کیهان (مطالب روز). ـ سخنرانی در تعدادی از مجامع فرهنگی (با موضوع کاریکاتور). ـ دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان ، ن...
دسته بندی های کتاب دستورالعمل های «رنه ماگریت» به فیل آبی برای ایده یابی 2