کتاب تلگرافی از کوبا

Telex from Cuba
کد کتاب : 111364
مترجم :
شابک : 978-6226877022
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 382
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 2 خرداد

معرفی کتاب تلگرافی از کوبا اثر ریچل کوشنر

تلگرافی از کوبا که از پرفروش های نیویورک تایمز به شمار می رود، به روایت زندگی آمریکایی های بازنده ای می پردازد که برای فرار از اشتباهات خود و به دست آوردن شغل و جایگاه اجتماعی بالا، به کوبا مهاجرت کردند و با فرمانروایی بر سیاه پوستان مانع دستیابی آن ها به حق و حقوق خود شدند. این رمان همچنین تلاش شورشیان کوبایی و برخی از سفیدپوستان را برای تحقق انقلابی که سبب آزادی و رهایی مردم این کشور از دیکتاتوری و تبعیض آمریکایی ها و مالکیت آن ها بر زمین مادری شان شد، به تصویر می کشد.

کتاب تلگرافی از کوبا

ریچل کوشنر
ریچل کوشنر (Rachel Kushner؛ زادهٔ ۱۹۶۸ (۵۲–۵۳ ساله)) یک رمان‌نویس اهل ایالات متحده آمریکا است.ریچل کوشنر در سال ۱۹۶۸ در یوجین، اورگن به دنیا آمد. در سال ۱۹۷۹ به سانفرانسیسکو نقل مکان کردند. از دانشگاه برکلی فارغ‌التحصیل شد و برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هنرهای زیبا به دانشگاه کلمبیا رفت. پس از آندر نشریاتی چون بمب و گرند استریت به کار روزنامه‌نگاری پرداخت. اولین رمانش به نام تلگرافی از کوبا در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و یکی از کتابهای حاضر در مرحله نهایی جایزه کتاب ملی بود.
قسمت هایی از کتاب تلگرافی از کوبا (لذت متن)
لامازیه از تلویزیون اتاق هتلش، اولین سخنرانی رسمی باتیستا را تماشا کرد. شاید رئیس جمهور فکر می کرد اگر کمی زمان بگذرد، مردم فراموش می کنند که هیچ انتخاباتی برای تعیین رئیس جمهور آینده صورت نگرفته است. او یک دورگه با ظاهری مهربان بود. نوعی خشونت پنهانی در لبخندش نمایان بود که نمی توانست تمایل به قساوت را در وجودش کاملا سرکوب کند. یونیفرم نظامی اش پر از مدال، نشان، درجه و نوارهای مخصوص بود. این جور آدم ها هیچ وقت نمی توانند مدت زیادی دوام بیاورند. مردم خیلی زود آن ها را تفنگ پلاستیکی صدا خواهند زد، یعنی همان لقبی که مردم دومینیکن به رئیس جمهور تروخیو دادند.