کتاب صبح خاکستری

Schoolgirl
کد کتاب : 112865
مترجم :
شابک : 978-6003678644
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1939
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب صبح خاکستری اثر اوسامو دازای

کتاب «صبح خاکستری» رمانی است که برای اولین بار دازای را به نخبگان ادبی ژاپن پس از جنگ سوق داد. اساسا در آغاز کار دازای، او به دلیل استفاده کنایه آمیز و مبتکرانه خود از زبان شهرت یافته بود. اکنون ساختارهای اجتماعی رایج یک زمان از دست رفته و همچنین مبارزه فرد با آنها را روشن می کند - موضوعی که زندگی دازای را هم از نظر شخصی و هم از نظر حرفه ای به خود مشغول کرده است. این ترجمه جدید بازی زبانی اصلی را حفظ می کند و دریچه خلاق ذهن یکی از بزرگترین نویسندگان ژاپنی قرن بیستم را به خوانندگان ارائه می دهد.

اوسامو دازای (1909-1948) یکی از معتبرترین نویسندگان ژاپن مدرن است و به طور گسترده به عنوان یکی از مهم ترین چهره های ادبیات ژاپن پس از جنگ شناخته می شود. معاصران او را به دلیل سبک زندگی التقاطی، استفاده مبتکرانه از زبان و تلاش‌های متعدد خودکشی که منجر به آخرین تلاش موفقیت‌آمیز او در سال 1948 شد، می‌شناختند. این کتاب جذاب را بخوانید و پنجره ای به روی منظره پر جنب و جوش برای یکی از بزرگترین نویسندگان ژاپنی را باز کنید.

کتاب صبح خاکستری

اوسامو دازای
اوسامو دازای نویسنده‌ای ژاپنی است که باوجود عمر کوتاهش تاثیر زیادی بر ادبیات ژاپن گذاشت. حتی نویسنده‌های بنامی مثل هاروکی موراکامی و کوبو آبه از وی تاثیر پذیرفته اند.