کتاب هدف بزرگ ما

Our Great Purpose
نظر آدام اسمیت درباره بهتر زیستن
کد کتاب : 114379
مترجم :
شابک : 978-9644892028
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 194
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب هدف بزرگ ما اثر رایان پاتریک هینلی

نظر آدام اسمیت درباره اینکه چگونه بهتر زندگی کنیم، یکی از مسائلی است که هیچ کس پاسخ قطعی برای آن ندارد. کتاب "هدف بزرگ ما" نیز در این زمینه پاسخ قاطعی ارائه نمی‌دهد. با این حال، نویسنده کتاب در جریان بررسی اندیشه‌های آدام اسمیت درباره این مسأله، خواننده را به گونه‌ای به خود مشغول می‌کند که تشویق می‌شوید که پس از خواندن کتاب، کوشش بیشتری برای یافتن پاسخ‌های متناسب با زندگی خود داشته باشید. کتاب در مورد آدام اسمیت و دیدگاه‌های عمیق او به موضوع بهتر زندگی کردن است و این به عنوان یک فیلسوف اخلاق مطرح می‌شود، نه به عنوان آدام اسمیت که از منظر دانشجویان رشته‌های اقتصاد و سیاست به عنوان نماد انسان اقتصادی مورد تصور قرار می‌گیرد. به همین دلیل، در این کتاب از واژگانی چون حداکثرسازی سود، تحقیق برای کسب حداکثر لذت، سود شرکت و موارد مشابه استفاده نمی‌شود؛ به جای آن، از واژگانی مانند خرد و فضیلت و لغات مشابه استفاده می‌شود. کتاب به زبانی قابل درک برای انسان مدرن و معاصر نوشته شده است و لهجه‌ای انسانی دارد که به نسل‌های جوان و آینده‌نگر ایران جلب خواهد کرد. این نسل در جستجوی یافتن راه‌های جدید برای جامعه‌ای بدون نهادها و خشونت است و کتاب می‌تواند نه تنها برای دانشجویان حوزه‌های اقتصاد و سیاست، بلکه برای همه افرادی که به دنبال درک عمیق‌تر از مفاهیم و اندیشه‌های درون آن هستند، مفید باشد.

کتاب هدف بزرگ ما

رایان پاتریک هینلی
رایان پاتریک هانلی استاد علوم سیاسی در کالج بوستون است. کتاب های او شامل آدام اسمیت و شخصیت فضیلت و آدام اسمیت: زندگی، اندیشه و میراث او (پرینستون) است.
نکوداشت های کتاب هدف بزرگ ما
Ryan Patrick Hanley has provided a succinct, witty and informative work on the relevance of Adam Smith today, mercifully released from the old 'father of capitalism' misrepresentation.
رایان پاتریک هانلی یک کار مختصر، شوخ و آموزنده در مورد ارتباط آدام اسمیت امروز ارائه کرده است، که از تعبیر نادرست «پدر سرمایه داری» قدیمی رها شده است.
Stuart Kelly

An accessible, erudite, and concise introduction to Adam Smith in full, the moral philosopher of wisdom and prudence.
مقدمه ای در دسترس، عالمانه و مختصر به آدام اسمیت، فیلسوف اخلاقی خرد و احتیاط.
Jordan Ballor

قسمت هایی از کتاب هدف بزرگ ما (لذت متن)