کتاب هرگز یک قدم هم پا پس نکش

Never Give an Inch: Fighting for the America I Love
نبرد برای آمریکایی که دوستش دارم
کد کتاب : 115047
مترجم :
شابک : 978-6004059244
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 558
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب هرگز یک قدم هم پا پس نکش اثر مایک پمپئو

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه سابق آمریکا، مهم‌ترین پیشرفت‌های سیاست خارجی دولت ترامپ را رهبری کرد. اکنون، او نشان می دهد که چگونه این کار را انجام داده است، و چگونه ممکن است دوباره اتفاق بیفتد.

او به‌عنوان تنها عضو چهارساله امنیت ملی کابینه پرزیدنت ترامپ، برای تحمیل فشار کوبنده بر جمهوری اسلامی ایران، جلوگیری از بحران هسته‌ای با کره شمالی، ارائه حمایت بی‌نظیر از اسرائیل و ایجاد صلح در خاورمیانه تلاش کرد. با تکیه بر تعهد او به اصول بنیادین آمریکا و ایمان مسیحی‌اش، تلاش‌های او برای ترویج آزادی مذهبی در سراسر جهان در تاریخ دیپلماتیک آمریکا بی‌نظیر بود. مهمتر از همه، او یک تغییر نسلی بسیار مورد نیاز در رابطه آمریکا با چین را رهبری کرد.

این کتاب که با ترکیب داستان‌های قابل توجه و اغلب طنز آمیز از تعاملاتش با رهبران جهان و تحلیل بی‌نظیر ژئوپلیتیک پاسخی برای سوالات رایج دارد. از جمله پاسخ به سوالاتی مانند:


- چرا ترامپ فکر می کرد وزیر امور خارجه اش در قبال چین خیلی سختگیر است؟

- آنچه او به کیم جونگ اون گفت که او را از دیگر مذاکره کنندگان آمریکایی متمایز کرد

--چگونه مایک پنس می توانست جایگاه خود را در 2020 از دست بدهد

- چه کسی هنوز او را در لیست دشمنان خود دارد

این کتاب نقشه راهی از روندها و بازیگرانی که جهان امروز را شکل می دهند است. چیزی بیش از یک مرور تاریخی از بزرگترین پیروزی های دولت ترامپ. خواندن آن برای هر کسی که می خواهد چالش های آینده را درک کند ضروری است. و این یک داستان الهام بخش از رهبری در زمان های خطرناک است که شما را به قدردانی بیشتری نسبت به آمریکا وامیدارد.

کتاب هرگز یک قدم هم پا پس نکش

مایک پمپئو
مایکل ریچارد پمپئو (/pɒmˈpeɪoʊ/؛ زاده 30 دسامبر 1963) یک سیاستمدار آمریکایی است که در دولت دونالد ترامپ به عنوان مدیر سازمان اطلاعات مرکزی (سیا) از سال 2017 تا 2018 و به عنوان هفتادمین وزیر امور خارجه ایالات متحده از 2018 تا 2021 بود.پمپئو پس از فارغ التحصیلی از آکادمی نظامی ایالات متحده در سال 1986 و خدمت اجباری پنج ساله خود به عنوان افسر ارتش ایالات متحده، از دانشکده حقوق هاروارد فارغ التحصیل شد. او تا سال 1998 به عنوان وکیل کار کرد و سپس به کارآفرینی در صنایع هوافضا و میدان نفتی پرداخت. پم...
نکوداشت های کتاب هرگز یک قدم هم پا پس نکش
This book is an important read for all Americans.
این یک کتاب ضروری برای همه ی آمریکایی ها است.
Jeff Boobar

If you care about America’s place in an era of seemingly endless crises, I urge you to pick up this book.
اگر به جایگاه آمریکا در دوره ای از بحران های به ظاهر بی پایان اهمیت می دهید، از شما می خواهم که این کتاب را انتخاب کنید.
Ayaan Hirsi Ali

قسمت هایی از کتاب هرگز یک قدم هم پا پس نکش (لذت متن)