کتاب زندگی مشترک جرات می خواهد

Oser la vie a deux
کد کتاب : 12333
مترجم :
شابک : 978-6009969739
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 18
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب زندگی مشترک جرات می خواهد اثر فردریک فانژه

نویسنده کتاب معتقد است که چهارپایه اصلی زندگی زناشویی براساس تعهد، کیفیت ارتباط، ارزش های مشترک و رابطه جنسی شکل می گیرد. او در این کتاب کاربردی هرکدام از این موارد را با مثال هایی واقعی و عینی توضیح می دهد و برای هرکدام از آنها راه حل هایی ارائه می دهد.

فردریک فانژه در این کتاب به زوج هایی که در رابطه با یکدیگر مشکل دارند؛ کمک می کند تا با استفاده از هنر گفت و گو و انتخاب کلمات درست بتوانند مشکلاتشان را با یکدیگر حل کنند و یا کاهش دهند. بسیاری از زوج ها این روزها در زندگی مشترک با مسائلی مواجهه هستند که برای حل آنها باید ساعت های بسیاری را در مراکز مشاوره و زوج درمانی با قیمتی گزاف سپری کنند، اما اگر زوجین قبل از شروع زندگی مشترک و یا پس از آن، با یکدیگر، مطالب این کتاب را بخوانند و درباره مشکلاتشان گفت و گو کنند می توانند از بروز مشکلات بزرگ و یا حتی طلاق و جدایی در زندگی زناشویی خود جلوگیری کنند.

کتاب زندگی مشترک جرات می خواهد

فردریک فانژه
فردریک فانژه، زاده ی 11 آپریل 1955، روانپزشک و روان درمانگر فرانسوی است.فانژه در سال 1983 و در شهر لیون از تز دکتری خود دفاع کرد و پس از آن، دوره ای را در رشته ی علوم مغز و اعصاب در سال 1985 گذراند.او علاوه بر انتشار کتاب های پزشکی و روانشناسی، در زمینه ی آسیب شناسی خواب و درمان شناختی-رفتاری نیز فعالیت می کند.
قسمت هایی از کتاب زندگی مشترک جرات می خواهد (لذت متن)
رابطه عاشقانه تان را حفظ کنید. لحظاتی را در کنار هم سپری کنید. اگر ممکن است دست کم یک شب در هفته یا حتی بیشتر، با هم بیرون بروید؛ به رستوران یا هر جای دیگری. وقتی بیرون می روید، دوباره درباره حل مشکلات زندگی روزمره، مشکلات فرزندان یا کارتان صحبت نکنید. وقتی در کنار هم هستید، با لحنی عاشقانه از خودتان و از جایگاه طرف مقابل در زندگیتان صحبت کنید، باز هم همان احساسات عاشقانه گذشته را تداعی کنید، کار خوبی برای خودتان انجام دهید و همه چیز را برای آسایش خود فراهم کنید. گاهی، آخر هفته ها را دو نفری سپری کنید. اگر می توانید دو بار در ماه را در مکانی که دوست دارید، در آشیانه عشق و در پیله خودتان، کنار هم باشید. از اینکه در این مدت، نگهداری از فرزندانتان را به کس دیگری بسپارید، احساس گناه نکنید. به دلیل کار نکردن احساس گناه نداشته باشید. شما هم حق دارید کمی استراحت کنید. زندگی شخصی خود را قربانی کار نکنید.