کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم

La Puissance De L'acceptation
و دوست داشته باشیم
کد کتاب : 50850
مترجم :
شابک : 978-6226652858
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم اثر لیز بوربو

این کتاب قلب آموزه های لیز بوربو را آشکار می کند: کلید خوشبختی این است که تمرین کنیم که آنچه هستیم را بپذیریم. بیایید از سرزنش خود یا انتقاد از دیگران دست برداریم. بیایید یاد بگیریم که به ندای درونمان گوش دهیم.

با خواندن کتاب «یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم» خواهید دانست که چگونه میتوانید تفاوت بین پذیرش ، تسلیم و درک را تشخیص دهید.
شما معنای عشق واقعی را کشف خواهید کرد.این کتاب منحصر به فرد شما را در طول زندگی ساپورت می کند. به شما کمک می کند تا که در زندگی تصمیمات عاقلانه تری بگیرید و از آن طرف نیز از زندگی خود لذت ببرید.

لیز بوربو ، متولد 1941 نویسنده این کتاب ارزشمند است.تدریس عملی او و فلسفه ساده ای که او ارائه می دهد به هزاران نفر در سراسر جهان کمک می کند تا تغییرات مشخصی را در زندگی روزانه خود ایجاد کنند. او که به عنوان معلم و فیلسوف شناخته می شود. او راهنمای کسانی است که به دنبال کیفیت بهتر زندگی هستند.

این کتاب توسط «مطهره حیدری» به فارسی برگردانده شده است و نشر نون نیز آن را چاپ و تکثیر کرده است.

کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم

قسمت هایی از کتاب یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم (لذت متن)
درواقع، من برای چند ماه در کیک (۲) خواهم بود. به همین دلیل هم تصمیم گرفتم که مشاوره سه نفر مختلف را به شکل خصوصی در سه حوزه متفاوت قبول کنم. برای همین هم برنامه ام را در وب سایت اعلام کردم. تعداد درخواست ها خیلی زیاد بود. بنابراین، باید از بین آن ها یکی را برای موضوع عشق حقیقی که یکی از سه حوزه تحقیق ما بود، انتخاب می کردیم. شما را با شیوه قرعه کشی انتخاب کردیم. حالا قبل از اینکه بخواهیم کار را شروع کنیم، باید بپرسم مشکلی نیست اگر تو خطابت کنم؟»

«نه اصلا؛ حتی به نظرم راحت تر هم هست و اتفاقا من خیلی خوشم می آید که مخاطبانت را در کتاب ها و کارگاه ها توخطاب می کنی. تا امروز من در سه تا از کارگاه هایت شرکت کرده ام که باعث شده در بخش های بسیاری از زندگی ام پیشرفت داشته باشم، اما باید اعتراف کنم که به نظرم عشق بی قیدوشرط خیلی سخت است.»