کتاب دوست داشتن آگاهانه

Conscious Loving
(سفر به سوی رابطه متعهدانه)
کد کتاب : 40121
مترجم :
شابک : 978-9647974967
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب دوست داشتن آگاهانه اثر گی هندریکز

در اینجا یک برنامه جدید قدرتمند وجود دارد که می تواند الگوهای توافقات ناخودآگاه را که حتی بهترین نیات شما را تضعیف می کند، از بین ببرد. درمانگران گی و کاتلین هندریکس از طریق ازدواج خود و از طریق تجربه ی بیست ساله ی مشاوره با بیش از هزار زوج، استراتژی های دقیقی را برای کمک به شما در ایجاد یک شراکت حیاتی و افزایش انرژی، خلاقیت و شادی هر فرد ایجاد کرده اند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه: دست از جنگ قدرت و نیاز به کنترل بردارید، نیازهای خود برای نزدیکی و جدایی و صمیمیت را با گفتن "حقیقت میکروسکوپی" به تعادل برسانید، به روشی مثبت ارتباط برقرار کنید که بحث را متوقف کند، قراردادهایی ببندید که می توانید حفظ کنید و اجازه دهید لذت بیشتری وارد زندگی شما شود.
کتاب دوست داشتن آگاهانه خطاب به افراد و همچنین زوج‌ها است، دردهای قدیمی را التیام می‌بخشد و ظرفیت شما برای لذت، امنیت و عشق پایدار را عمیق‌تر می‌کند.
در ابتدای کتاب آمده است:
" بیش تر ما در زمینه روابط دچار مشکلاتی هستیم. یکایک ما کشش درونی نیرومندی به سوی دوست داشتن آگاهانه، یعنی روابطی بر مبنای مهر و رها از بی اعتمادی، ناهماهنگی و حرف های ناگفته داریم. می خواهیم روابطمان تخته پرشی به سوی آگاهی والاتر و وسیله ای برای تقویت ابراز خلاقانه باشند. اما کششی به سوی زندگی ناآگاهانه نیز در ما وجود دارد، چرا که بار سنگین برنامه ریزی گذشته دست و پایمان را می بندد. در این کتاب، نتایج کاوش های بیست ساله خود را در زمینه روابط، ارایه می دهیم. در نتیجه کار کردن با بیش از هزار زوج، به کاستی های عمده ای که موجب در هم پیچیدگی روابط می شوند، پی برده ایم و برنامه ای دقیق و گام به گام برای تبدیل دوست داشتن به دوست داشتن آگاهانه برای شما ریخته ایم. همچنین لحظات حساس انتخاب را که فرصت های صمیمیت در رابطه را یا تقویت می کنند یا از بین می برند، شناسایی کرده ایم."

کتاب دوست داشتن آگاهانه

گی هندریکز
گی هندریکز (Gay Hendricks) (زاده 1945 در لسبورگ ، فلوریدا) روانشناس، نویسنده و معلم در زمینه رشد شخصیتی، روابط و هوش بدن است. وی بیشتر در کارهای خود در تقویت رابطه و در ایجاد تمرینات تنفس آگاهانه شناخته شده است. پس از دریافت دکترای خود در روانشناسی از دانشگاه استنفورد در سال 1974 ، گی شروع به تدریس در دانشگاه کلرادو کرد. وی 21 سال را در دانشگاه کلرادو گذراند و ضمن تأسیس مؤسسه هندریکز، استاد كامل در گروه روانشناسی مشاوره شد. او بیش از 33 سال با همسرش، دکتر كاتلین هندریكز كارگاههای آموزشی برگزا...
نکوداشت های کتاب دوست داشتن آگاهانه
I consider Gay and Kathlyn to be my teachers. I encourage you to buy this book and use it to the hilt.
من گی و کاتلین را معلمان خود می دانم. پیشنهاد می کنم این کتاب را بخرید و از آن استفاده کنید.
John Bradshaw

Gay and Kathlyn's book offers invaluable insights into the real workings of making a lasting, breakthrough commitment.
کتاب گی و کاتلین بینش های ارزشمندی را در مورد عملکرد واقعی ایجاد یک تعهد پایدار و پیشرفت ارائه می دهد.
Bonnie Raitt

قسمت هایی از کتاب دوست داشتن آگاهانه (لذت متن)
دوست داشتن ناآگاهانه، رابطه را به یک گرفتاری تبدیل می کند و هر دو طرف را به سوی عادت های خودویرانگرانه می راند. دوست داشتن ناآگاهانه، انرژی و خلاقیت را نابود می سازد. با شناخت لحظات حساس انتخاب و به کار بستن مهارت هایی که برای دوست داشتن آگاهانه شرح می دهیم، حالتی پدید می آید که ما تعهد مشترک می خوانیم؛ حالتی سرشار از سلامت و خوشی که انرژی و خلاقیت هر دو طرف را تقویت می کند. طی خواندن این کتاب، با هم همسفر می شویم و شما با مفاهیمی آشنا خواهید شد که امکان تعهد مشترک را فراهم می آورند. یاد می گیرید چگونه الگوهای ناآگاهانه ای را که در همه روابط نزدیک آشکار می شوند، تشخیص دهید و بر آن ها چیره شوید. می آموزید احساس ها و حس های جسمانی عمده را تشخیص دهید. یاد می گیرید چگونه حقایق بسیار ریز را بگویید و چگونه عهد ببندید و به عهد خود عمل کنید.