کتاب بسی ناگفته ها

So much remains: A play by and about Katherine Mansfield
نمایش نامه(درباره زندگی و آثار کاترین منسفیلد برگرفته از نوشته های نویسنده)
  • 15 % تخفیف
    98,000 | 83,300 تومان
  • موجود
  • انتشارات: نشر نی نشر نی
    نویسنده:
کد کتاب : 127559
مترجم :
شابک : 978-6220604785
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 126
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب بسی ناگفته ها اثر الن بیتس

جهان نمایش مجموعه‌ای است از متن‌هایی که برای صحنه‌ی نمایش یا درباره‌ی آن نوشته شده‌اند. انواع نمایشنامه، چه برای اجرا و چه صرفا برای خوانده‌شدن، ازجمله نمایشنامه‌هایی با اقتباس از آثار ادبی یا سینمایی، و نیز متن‌های نظری در حوزه‌ی درام و نقد آثار نمایشی، در این مجموعه جای می‌گیرند.
نمایشنامه‌ی پیش رو، براساس زندگی و آثار کاترین منسفیلد خلق شده و از زبان او و از طریق آنچه در داستان‌هایش جا گرفته پدید آمده است. او که تنها سی‌وچهار سال زندگی کرد، سرنوشتی پرفرازوفرود داشت که تاکنون دستمایه‌ی چند داستان، فیلم و نمایشنامه شده است.
منسفیلد نویسنده‌ای نوگرا و یکی از داستان کوتاه نویسان انگلیسی‌زبان بود. او در نیوزیلند به دنیا آمد و تقریبا سراسر اروپا را گشت. زندگی کاترین نامتعارف بود و هنگامی که بنابر خواسته‌ی مادرش برای درمان مدت زمانی در حدود شش هفته را در مهمان‌خانه‌ای که همه‌ی مهمانانش آلمانی بودند سپری کرد، داستان مهمان‌خانه‌ی آلمان‌ها را خلق کرد. علت حضور او در این مهمان‌خانه رابطه‌ی هم‌جنس‌گرایانه‌اش و تلاش مادر برای رهایی و درمان این تمایل با کمک یک چشمه‌ی آب معدنی در آلمان بود.

کتاب بسی ناگفته ها

الن بیتس
سر آلن آرتور بیتس CBE (زاده ۱۷ فوریه ۱۹۳۴ – درگذشته ۲۷ دسامبر ۲۰۰۳) یک هنرپیشه انگلیسی بود که در دهه ۱۹۶۰، زمانی که در فیلم‌هایی از داستان محبوب کودکانه سوت پایین باد گرفته تا درام «سینک آشپزخانه» ظاهر شد، به شهرت رسید.
قسمت هایی از کتاب بسی ناگفته ها (لذت متن)
علاجی در کار نبود. و بسی ناگفته ها مانده بود: اون زندگی کوتاه زیبا، اون توانایی پرشور و عجیب برای دوست داشتن… و یه چیزی که انگار همیشه رو به سوی خونه داشت، رو به نیوزیلند در اون سوی آب ها… و رو به چامی.