کتاب محکم در آغوشم بگیر

Hold Me Tight: Seven Conversations for a Lifetime of Love
هفت گفت و گو برای یک عمر زندگی با عشق
کد کتاب : 13407
مترجم :
شابک : 978-600-7443-59-0
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 92
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

محکم در آغوشم بگیر
Hold Me Tight: Seven Conversations for a Lifetime of Love
هفت مکالمه برای رسیدن به یک عمر زندگی عاشقانه
کد کتاب : 113926
مترجم :

شابک : 978-6227701777
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 223
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب محکم در آغوشم بگیر اثر سو جانسن

کتاب محکم در آغوشم بگیر، اثری نوشته ی سو جانسن است که نخستین بار در سال 2008 به چاپ رسید. «درمان متمرکز بر عواطف» کارساز است چون به رابطه ی عاشقانه، به عنوان پیوندی بر پایه ی وابستگی نگاه می کند. این تفکر که زمانی جنجال برانگیز بود، اکنون توسط تحقیقات علمی حمایت می شود و به محبوبیت زیادی نزد درمانگران سراسر دنیا دست یافته است. دکتر سو جانسن در این کتاب، «درمان متمرکز بر عواطف» را برای اولین بار به مخاطبین عام ارائه می کند. جانسن به ما می آموزد که راه نجات و پربار کردن یک رابطه، ایجاد یک ارتباط عاطفی ایمن و محافظت از آن پیوند عاطفی است. او با توجه به این نکته، بر لحظات کلیدی در هر ارتباط تمرکز می کند—از «تشخیص گفت و گوهای آسیب زا» تا «بررسی دوباره ی لحظات پرتلاطم»، و از این موارد برای تشریح «هفت گفت و گو برای یک عمر زندگی با عشق» بهره می برد.

کتاب محکم در آغوشم بگیر


ویژگی های کتاب محکم در آغوشم بگیر

در فهرست کتاب هایی که زندگیتان را دگرگون می کنند

سو جانسن
سو جانسن، زاده ی 9 دسامبر 1947، روانشناس و نویسنده ای انگلیسی است. جانسن بیشتر به خاطر آثارش در زمینه ی روانشناسی روابط بینافردی، وابستگی ها و روابط عاشقانه شناخته می شود. او تلاش می کند تا مهارت های ارتباطی و مهارت های مربوط به گفت و گو را آموزش دهد و قواعد نظریات روانکاوی را در عرصه ی روابط عاشقانه به کار گیرد.
نکوداشت های کتاب محکم در آغوشم بگیر
The couples therapy with the highest rate of success.
درمان برای زوج ها با بالاترین میزان موفقیت.
The New York Times

Couples will learn how to nurture their relationships and ensure a lifetime of love.
زوج ها یاد می گیرند چگونه رابطه ی خود را پرورش دهند و از وجود عشقی به درازای یک عمر مطمئن شوند.
Barnes & Noble

A much needed message to all couples and therapists.
پیامی بسیار مورد نیاز به تمام زوج ها و درمانگران.
Harville Hendrix, Ph.D. - author

قسمت هایی از کتاب محکم در آغوشم بگیر (لذت متن)
همیشه مجذوب رابطه ها می شدم. می در انگلستان بزرگ شدم، اما کانون زندگی من در دوران جوانی ازدواج پدر و مادرم بود، بدون اینکه کاری از دستم بر بیاد، می دیدم که چطور رابطه ی زناشویی و خودشون رو نابود کردند، با این وجود می دونستم که عمیقا همدیگر را دوست دارند. پدرم در آخرین روزهای زندگی اش بااینکه بیشتر از بیست سال بود که از مادرم جدا شده بود، اما برای اون اشک می ریخت. واکنش من به درد و رنج والدینم این بود که قسم بخورم هرگز ازدواج نکنم، به این نتیجه رسیده بودم که عشق رویایی، توهم و دامه.

بهتر می بود که تنها باشم، آزاد و رها از قید و بند، اما خب عاشق شدم و ازدواج کردم. علیرغم اینکه عشق رو از خودم دور می کردم، من رر دربرگرفت. این حس رمزآلود قدرتمند که پدر و مادرم رو شکست داده بود و زندگی خودم رو پیچیده کرد و به نظر می رسه مرکز اصلی شادی و رنج برای بسیاری از ماست، چه چیزی است؟ آیا راهی از این مارپیچ به سوی عشق پایدار باز می شود؟

شیفتگی خودم نسبت به عشق و ارتباط رو در مشاوره و روانشناسی دنبال کردم. به عنوان بخشی از آموزشم نظر شعرا و دانشمندان را در رابطه با این مسئله خوندم. به کودکان پریشانی که از عشق محروم مانده بودند، آموزش دادم. به بزرگ سالانی که با عشق از دست رفته ی خود در کشمکش بودند، مشاوره می دادم.