کتاب اول من بعد ما

Choosing Me Before We
پیش از ما،من را انتخاب کنید
کد کتاب : 13535
مترجم :
شابک : 978-6009876068
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 134
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب اول من بعد ما اثر کریستین آریلو

اول من بعد ما اثر کریستین آریلو پر از احساس ، روح و قدرت عقلانی است که هیچ زنی نباید بدون آن زندگی کند . با این کتاب متوجه خواهید شد که نزدیکترین عشق شما حقیقت شخصی شماست ، در درون شما . اول من بعد ما همیشه آماده ارائه مشاوره عاقلانه به شما در مورد آنچه برای شما بهتر است. این کتاب به منظور ایجاد چالش و راهنمایی زنان برای ایجاد روابط مورد نظر به جای مواردی که اغلب خود را در آن گیر کرده اند ، طراحی شده است. تکنیک های قدرتمند برای تغییر عادات قدیمی که رویاهای شما را خراب می کردند. این روش ها حاصل تجربیات زندگی مشترک نویسنده ، دوستانش است که در اختیار شما قرار داده است. .کریستین آریلو که تقریبا به دلایل اشتباهی با یک مرد اشتباه ازدواج کرده است ، با زنان در هر سنی صحبت می کند ، خواه به دنبال رابطه هستند ، یا از یک شکست عشقی ناپسند برگشته اید این کتاب می تواند به شما کمک کند. اول من بعد ما به زنان می آموزد که از زندگی خود چگونه راضی شوند، در مورد نوع شریک زندگی مورد نظر خود واقعی فکر کنند و شروع به کاوش و ایجاد چیزهایی کنند که واقعا در خودشان و روابطشان می خواهند.

کتاب اول من بعد ما

کریستین آریلو
کریستین آریلو(Christine Arylo) (متولد 1971) یک مشاور رهبری زنانه، سخنران تحول آفرین و بهترین نویسنده پرفروش است که عقب نشینی ها، کارگاه ها و برنامه هایی را در سراسر جهان هدایت می کند، با زنان کار می کند تا تغییر اتفاق بیفتد - در زندگی ای که می کنند و کاری که انجام می دهند.
نکوداشت های کتاب اول من بعد ما
A savory, sassy read for every woman seeking more than a fleeting fairy tale.
هر زنی که به دنبال بیش از یک افسانه زودگذر باشد ، این کتاب را می خواند.
Kimberly Wilson, author of Hip Tranquil Chick

With wit and wisdom, Arylo teaches us how to find the answers about love and relationships inside ourselves. From here we can accomplish our most heartfelt dreams.
با شوخ طبعی و خرد ، آریلو به ما یاد می دهد که چگونه می توانیم در مورد عشق و روابط در درون خود پاسخ هایی را پیدا کنیم. از اینجا می توانیم صمیمانه ترین رویاها را تحقق بخشیم.
Marcia Wieder, founder and CEO of Dream University

قسمت هایی از کتاب اول من بعد ما (لذت متن)
دروغ هایی که می گوییم و صداقتی که به آن نیاز داریم تا خود، مردان مورد علاقه ما و روابط را بشناسیم توجه داشته باشید که همه ما در زمانی به خود دروغ گفته ایم، برای آنکه با حقیقت نمی توانستیم روبه رو شویم. در رابطه مان با دیگران بیش از اندازه ای که لازم بوده است، دوام آورده ایم، به توصیه های دوستانمان توجه نکرده ایم. دوست داشته یا نداشته باشید، شماری فراوان از زنان توهم دروغ پردازی دارند. اگر لازم بدانیم، رفتارمان به گونه ای خواهد بود که وانمود کنیم این همان چیزی است که به آن نیاز داریم. می خواهیم به هر شکل اذعان کنیم که زندگی خوشایندی داریم. ماموریت این فصل از کتاب بسیار آشکار و ساده است. توضیح داده ایم که شما با خویشتن واقعی خود چگونه رفتار می کنید. چقدر می خواهیم با خود صادق باشیم. بسیاری از ما می گوییم « ما از وضعیتی که داریم، راضی هستیم. » وقتی پای « او » و « ما » به میان می آید، راحت تر است که با دروغ ها و خودفریبی ها کنار بیاییم. در ادامه مطلب فرصتی دارید که از روابط خود متوجه شوید تا چه اندازه با خود صادق هستید. فصل را زمانی به پایان میبریم که با آنچه به راستی هستیم، صادق باشیم. حقیقی بودن در روابط به نظر شما، چه تعدادی از زنان به « ما » و « او » فکر می کنند؟ بسیاری از ما زنان می خواهیم به هر قیمت که شده است، رابطه خود را با آنان زنده نگه داریم. امّا واقعیت این است که در بیشتر وقت ها می کوشیم به خودمان دروغ بگوییم. البته، وقت هایی متوجه نیستیم که در مقام خودفریبی گام برمیداریم، امّا بیشتر وقت ها میدانیم که اشکالی وجود دارد. با این حال، در بسیاری از موارد می کوشیم که واقعیت ها را پنهان سازیم. می خواهیم احساس های ناخوشایند را پنهان کنیم. امّا این ما را به کجا می برد؟ به جایی که خسته و ناراحت می شویم. ما با جدیت در تلاشیم که در حیطه امن و راحت خود باقی بمانیم. گاه با مشکل های عاطفی و مالی و ازدواج بدون عشق زندگی می کنیم، امّا نمی توانیم حقیقت را پنهان سازیم. در وقت هایی حقیقت پا به میان می گذارد. گاه گرفتار بیماری و افسردگی می شویم، گاه این ها سبب می شوند که پیرتر از آنچه هستیم به نظر برسیم.