کتاب ویزا برای اتاق خواب

Viza Baraye Otagh Khaab
پاسپورت خوشبختی
کد کتاب : 55582
شابک : 978-6004515412
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 68
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب ویزا برای اتاق خواب اثر فرانک کلابی

کتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب نوشته‌ی فرانک کلابی، اثری متعهّد به ارزش‌های انسانی است که در آن به شما آموزه‌های انگیزشی برای داشتن زندگی زناشویی بهتر ارائه می‌دهد.
مجموعه‌ی «پاسپورت خوشبختی» در چند جلد نوشته شده است و در هر یک به یکی از محورهای ارتباطی و هنجاری می‌پردازد. کتاب «پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب» جلد نخست این مجموعه محسوب می‌شود و به صورت کمّی و کیفی زندگی زناشویی را مورد بررسی قرار می‌دهد و فرانک کلابی شما را با بایدها و نبایدهای ارتباط با جنس مخالف و زندگی زناشویی آشنا می‌کند.
در خصوص نام این جلد هم باید گفت؛ اتاق‌ خواب، یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین فضاهای یک خانه است، در این جلد سعی شده است، از مشکلات و معضلاتی که در این فضا رخ می‌دهد گفته شود.
فرانک کلابی در کتاب‌های دیگرش چون «آقای سیب‌زمینی و خانم هویج» نیز به همین مهم پرداخته و موفق عمل کرده است. نویسنده‌ای ایرانی که می‌توان آینده‌ای خوب و متعالی را برایش در عرصه‌ی ادبیات انگیزشی و کمک به بهتر زیستن پیش‌بینی کرد.

کتاب ویزا برای اتاق خواب

قسمت هایی از کتاب ویزا برای اتاق خواب (لذت متن)
کی دلش یک اتاق خواب رمانتیک نمی خواهد؟ هر جنبنده ای که نام انسان رویش باشد، از چنین آرامشی، جان تازه می گیرد. حالا بیایید کمی فکر کنیم برای این که یک اتاق رمانتیک داشته باشیم، باید چه چیزهایی آن جا قرار بدهیم. برای بعضی از آقایان، یک تخت خواب، یک آینه، چند شاخه گل و یک حوری بهشتی کافی ست. خودشان هم مدعی هستند که اگر بقیه ی کار را به خود کاردان شان بسپاریم، طوفان می کنند. قسمت رمانتیک قضیه کجاست؟ آیا تخت خواب رمانتیک است؟ یا چند شاخه گل؟ پس کار، کار همین حوری های بهشتی است که فضای اتاق ها را رمانتیک می کنند. کمی فکر کنید. برگردید به روزهایی که تازه با حوری بهشتی زندگی تان آشنا شده بودید. همان موقع ها که طوفان می کردید و البته فکر می کردید کار، کار حوری بهشتی است. هان پس چی شد؟ این بانوی شکست خورده و غم زده، همان حوری بهشتی شما است. البته بانویی که قبلا حوری شما بوده است و حالا شما از او خواسته اید استعفایش را بنویسد. پس وجود حوری بهشتی هم برای رمانتیک کردن یک اتاق کافی نیست. چون اگر حوری بهشتی چند بار یک اتاق را رمانتیک بکند و بعد دیگر نتواند که یا آن حوری، حوری نیست و یا اصل رمانتیک کردن اتاق به او باز نمی گردد. پس فقط می ماند یک گزینه و آن هم خود آقایان هستند. آن ها که ادعا دارند، طوفان می کنند و دلشان می خواهد هر روز دست یک حوری را بگیرند و بهشت واقعی را نشانش بدهند. متاسفانه بسیاری از مردها نمی دانند معنای رمانتیک بودن از کجا می آید و یا یک زن رمانتیک باید چه ویژگی هایی داشته باشد.