کتاب چاکراها

The Chakras
کد کتاب : 135881
مترجم :
شابک : 978-6225986169
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چاکراها اثر سی دبلیو لیدبیتر

چاکراها مراکز نابی هستند که مانند جواهراتی در امتداد محور عمودی قلب ما قرار می‌گیرند. وقتی چاکراها در یک راستا قرار می‌گیرند ما به همان ارتباط بین آسمان و زمین تبدیل می‌شویم. به گونه‌ای که می‌توانیم از محل بصیرت، خرد و حساسیت بهشت را رویس زمین برای خود خلق کنیم. شاید با این ارتباط ناب ابزاری را برای جلوگیری از قیامت و انقراض بشریت و ادامه‌ی مسیر تکاملی بدست آوریم و راهمان را تا تجلی کامل آفرینش بپیماییم.

چاکراها نقشه‌ای برای شفا، فرمولی ناب برای تکامل، و الگویی برای دگرگونی هستند. آنها ساختار و معماری روح را شرح می‌دهند. کتاب چاکراها اثر چارلز وبستر لیدبیتر انتشارات شاهدخت پاییز به عنوان یک اثر کلاسیک در زمینه‌ی چاکرا درمانی و شناخت چاکراها می‌باشد. لیدبیتر جزء اولین کسانی است که نگرشی روشن بینانه را از چاکراها منتشر کرد. اگر تا کنون فرصت مطالعه هیچ کتابی را در زمینه‌ی چاکراها نداشته‌اید، کتاب چاکراها اثر چارلز وبستر لیدبیتر انتشارات شاهدخت پاییز را در لیست مطالعه خود قرار دهید.

کتاب چاکراها

سی دبلیو لیدبیتر
چارلز وبستر لیدبیتر (16 فوریه 1854 - 1 مارس 1934) نویسنده ای در موضوعات غیبی بود. اودر اصل یک کشیش کلیسای انگلستان بود، و بیش از 60 کتاب و جزوه نوشت و به طور منظم سخنرانی کرد.لیدبیتر در سال 1854 در استوکپورت، چشایر به دنیا آمد. پدرش، چارلز، در لینکلن و مادرش اِما در لیورپول به دنیا آمدند. او تنها فرزند خانواده بود. در سال 1861، خانواده به لندن نقل مکان کردند، جایی که پدرش کارمند پیمانکار راه آهن بود.در سال 1862، زمانی که لیدبیتر هشت ساله بود، پدرش بر اثر بیماری سل درگذشت. چهار سال بعد بانکی ک...