کتاب قصه های پنهان گیاهان

Hidden Stories in Plants
  • 15 % تخفیف
    80,000 | 68,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: خزه خزه
    نویسنده:
کد کتاب : 135905
مترجم : مریم قنادزاده
شابک : 978-6225858633
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 106
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب قصه های پنهان گیاهان اثر آن پلووسکی

آن پلووسکی در کتاب قصه های پنهان گیاهان افسانه ها و حکایات و داستان هایی که درباره ی گل و گیاه در فرهنگ های ملل و کشورهای مختلف وجود دارد گرد آورده است. همچنین با تقسیم کتاب خود به پنج بخش در هر بخش جزئیاتی از روش ساخت ،زیورآلات البسه لوازم بازی عروسک و ادوات موسیقی به وسیله ی گیاهان را شرح داده است.
این داستان ها و فعالیت های ضمن آن قصه های پنهان گیاهان را به یک کتاب منحصر به فرد و منبعی ارزشمند برای والدین معلم ها ،کتابداران داستان سرایان و طبیعت دوستان تبدیل کرده است همچنین برای هرکسی که از قدم زدن در پارک ها و جنگل ها و کنار نهرها لذت می برد یا دوست دارد فقط در باغی آشپزخانه ای و یا کلاس درسی بنشیند و ضمن شنیدن یا تعریف داستانی جذاب ویژگی های گیاهان را ستایش کند.

کتاب قصه های پنهان گیاهان

آن پلووسکی
آنا رز پلوسکی (به انگلیسی: Anna Rose Pellowski) (زاده ۲۸ ژوئن ۱۹۳۳ - درگذشته ۱۴ ژوئن ۲۰۲۳)نویسنده و قصه گوی سرشناس لهستانی آمریکایی در طول عمر بلند خود (2023-1933) تلاش های فراوانی در حوزه ی ادبیات کودک انجام داد هشت سال به عنوان کتابدار کتاب کودکان در کتابخانه ی عمومی نیویورک فعالیت کرد کمیسیون مرکزی اطلاعات فرهنگی کودکان ایالات متحده را برای یونیسف تأسیس کرد و 14 سال مدیریت آن را بر عهده داشت، سالیان مدیدی شیوه ی بیان داستان برای کودکان را به والدین و همین طور به داستان سرایان و قصه گویان ح...