کتاب زندگی پنهانی

Cruise
کد کتاب : 13686
مترجم :
شابک : 978-6002533906
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

نامزد دریافت جایزه Nspublic سال 2010

معرفی کتاب زندگی پنهانی اثر سوزان ورمیر

سفر سالگرد فرانک و هلن بی نقص و فوق العاده پیش می رود تا زمانی که یک اتفاق غیرقابل پیش بینی رخ میدهد و فرانک ناپدید می شود. هلن تمام تلاش خود را برای یافتن شوهرش انجام می دهد ، اما در نهایت مجبورمی شود تنها و مضطرب به خانه بازگردد.
هلن چند ماه آینده در جست و جوی شوهرش می گذارند تا آنکه می شنود شخصی از شوهرش خبر دارداما آن خبری نیست که هلن برای آن امیدوار بود: هلن میفهمد که فرانک زندگی دوگانه ای را اداره میکرده است. به تدریج بیشتر و بیشتر آشکار می شود که مردی که هلن بااو ازدواج کرده بود دارای یک وجه تاریک است که هلن هرگز نمی توانست تصور کند. .چگونگی و به خصوص چرایی این رویداد اساس کل رمان است. در کتاب «زندگی پنهانی» برخی از نقاط پیچیده پیچ و تاب وجود دارد که آن را هیجان انگیز می کند. سبک نوشتن داستان در کتاب زندگی پنهانی روان و سبک است که باعث می شود رمان سریع خوانده شود. سوزان ورمایر کار فوق العاده ای برای نقاشی تصویری از مدیترانه انجام می دهد و شخصیت های او به خوبی نوشته شده اند. بیشتر داستان در اسپانیا و هلند می گذرد. این یک تغییر طراوت آور در مقایسه با تمام رمان هایی است که در کالیفرنیای آفتابی یا شلوغ ، منهتن مرسوم و مد روز تنظیم شده است. مکانی که خواننده آن را کمتر می شناسد امکان تخیل بیشتر را فراهم می کند و چیز زیادی به تجربه کلی رمان اضافه می کند. سوزان ورمایر ، پرفروش ترین نویسنده ژانر رمز و راز در هلند ، این داستان را با تعلیق بی نظیر هدایت می کند.

کتاب زندگی پنهانی

سوزان ورمیر
پائول گوکن بعد از نوشتن رمان «فراگیر» در سال ۲۰۰۶ در مشاوره‌ای با یک ناشر تصمیم گرفت کتاب‌هایش را با نام مستعار سوزان ورمیر منتشر کند و با همین نام جعلی نویسندگی‌اش را تا پایان عمر ادامه داد.این راز کاملا از همگان مخفی ماند و فقط افراد بسیار نزدیک و ناشرش از این موضوع خبر داشتند. نکته مشترک تمام رمان‌های پائول این است که او موضوع تعطیلات را برای تمام قصه‌هایش انتخاب کرد و ماجراهای کتاب‌های او در تعطیلات اتفاق افتاده‌اند.