کتاب تا خانه در باران

Home in the Rain
کد کتاب : 137422
مترجم :
شابک : 978-6222521417
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 21 شهریور

معرفی کتاب تا خانه در باران اثر باب گراهام

اگر بپرسیم آغاز این داستان کجاست شاید در نگاه اول پاسخ این باشد: «خب معلوم است آنجا که فرنسی می‌گوید خداحافظ مادربزرگ». این جمله‌ی آغازین داستان “تا خانه در باران” است. اما به نظر من شروع داستان اینجا نیست.شروع داستان تا خانه در باران، جایی است که ماشین قرمز کوچک تمام دل‌ و جرئتش را جمع کرده و بیرون آمده تا به جاده بزند و مسافرانش را در هنگامه‌ی طوفان و رگبار به خانه برساند. اما داستان، قصه همین دو مسافر نیست. مسیر سفر، ماجراهایی که در بزرگراه اتفاق می‌افتد، آن ماشین بزرگ و سرعتش و … داستان‌های موازی این قصه هستند. قصه با تصاویری بارانی از داخل ماشین می‌گذرد؛ خرگوشی که دنبال سرپناه می‌گردد یا شاهینی که در آسمان شکارش را گم‌کرده. حتما شکاری که گم‌کرده همین خرگوش است که اگر این‌گونه باشد همین باران پردردسر است که نجات‌بخش است.

کتاب تا خانه در باران

باب گراهام
رابرت دونالد گراهام ، معروف به باب گراهام (متولد 20 اکتبر 1942)، نویسنده و تصویرگر استرالیایی کتاب های تصویری ، در درجه اول برای کودکان بسیار خردسال است.گراهام برای كتاب كتاب تصویری Jethro Byrd ، Fairy Child (كتابهای واكر) كه كتاب را نیز نوشت و به تصویر كشید، مدال كیت گرینویای 2002 را از كتابداران بریتانیایی به دست آورد و كتاب برتر کودکان را كه در انگلیس منتشر شده در انگلستان به رسمیت شناخت. (او جایزه نقدی 5000 پوندی را به پناهندگان اهدا كرد.) داستان حاوی دختر جوانی است كه برخلاف آموزش پدر، ی...
قسمت هایی از کتاب تا خانه در باران (لذت متن)
مامان‌بزرگ گفت: خدانگه‌دار فرنسی! مراقب خودتان باشید باران می‌آید، تا خانه خیلی راه است. فرنسی جواب داد: «مراقبیم. مگر نه مامانی؟» مامان گفت: «بله حتما» به نظر می‌رسید ماشین قرمز کوچکشان تمام دل‌ و جرئتش را جمع کرده و بیرون آماده ایستاده تا به جاده بزند.