کتاب چگونه می توان بال شکسته ای را درمان کرد؟

How to Heal a Broken Wing
کد کتاب : 26707
مترجم :
شابک : 978-9643916947
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

نامزد جایزه ادبی برتر نیو ساوت ولز سال 2009

برنده جایزه شارلوت زولووتو سال 2009

برنده جایزه کتاب برتر استرالیا غربی سال 2008

برنده جایزه شورای کتاب کودک استرالیا سال 2009

معرفی کتاب چگونه می توان بال شکسته ای را درمان کرد؟ اثر باب گراهام

"چگونه می‌توان بال شکسته‌ای را درمان کرد؟" این کتاب تصویری داستانی فراگیر است که با تصاویر جذاب و پرحرکتی کودکان را با موضوع حمایت از حیوانات و همدردی با آنها آشنا می‌کند.

در داستان، یک پرنده مجروح توسط یک پسر بچه دیده می‌شود. پسرک پرنده را به خانه می‌برد و مراقبت‌های لازم را انجام می‌دهد تا پرنده دوباره بتواند پرواز کند. تصاویر زیبا و حرکتی داستان را تداعی می‌کنند و باعث می‌شوند کودکان از موضوعاتی مانند مهربانی نسبت به حیوانات و اهمیت مراقبت از آنها آگاه شوند.

تصاویر این کتاب به شیوه‌ای خوب و جذاب تنظیم شده‌اند. آغاز داستان با تصاویر خاکستری که تدریجا به رنگ و شادی تبدیل می‌شود. این تغییر رنگ در تصاویر همراه با داستان نشان می‌دهد که با حضور پسرک، جلوه‌ی زندگی بهتر و پررنگ‌تر می‌شود.

همچنین، از تصاویر برای نشان دادن مفاهیمی همچون مالکیت و تعهد به حیوانات استفاده شده است. تصویرها به کودکان کمک می‌کنند مفاهیم دشوارتر را به شکل بصری و قابل فهمی درک کنند. این کتاب تصویری داستانی زیبا است که ارزش‌های انسانی مهمی را به کودکان آموزش می‌دهد."

کتاب چگونه می توان بال شکسته ای را درمان کرد؟

باب گراهام
رابرت دونالد گراهام ، معروف به باب گراهام (متولد 20 اکتبر 1942)، نویسنده و تصویرگر استرالیایی کتاب های تصویری ، در درجه اول برای کودکان بسیار خردسال است.گراهام برای كتاب كتاب تصویری Jethro Byrd ، Fairy Child (كتابهای واكر) كه كتاب را نیز نوشت و به تصویر كشید، مدال كیت گرینویای 2002 را از كتابداران بریتانیایی به دست آورد و كتاب برتر کودکان را كه در انگلیس منتشر شده در انگلستان به رسمیت شناخت. (او جایزه نقدی 5000 پوندی را به پناهندگان اهدا كرد.) داستان حاوی دختر جوانی است كه برخلاف آموزش پدر، ی...