کتاب کسب و کار رفتار

The Behaviour Business
شیوه بکارگیری علوم رفتاری برای موفقیت در کسب و کار
کد کتاب : 139636
مترجم :
شابک : 978-6225451292
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 154
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 2 آبان

معرفی کتاب کسب و کار رفتار اثر ریچارد چتاوی

هر نوع تصمیم گیری در کسب و کار که عوامل روانی یا ادراکی انسان را نادیده می گیرد برای کسب و کار فاجعه بار است. این تغییر رفتار به سرعت اتفاق نمی افتد اما به خاطر کتاب هایی مانند کسب و کار ،رفتار شروع به رخ دادن کرده است. »
روری ساترلند فوق ستاره سخنرانی تد و نایب رئیس گروه اگیلوی انگلستان
کتاب خوب ریچارد ،چتاوی قدرت و سود کاربرد علم رفتاری در کسب و کار را تأیید می کند . درک عمیق و روشنی از تحقیقات و نوشته های موجود در موضوع علوم رفتاری دارد و همچنین به مشکلات دشوار و بحث برانگیز توجه می کند. راه حل های رفتاری موثری برای همه انواع و اندازه های کسب و کار دارد و همچنین کاربردهای عملی و کم هزینه ای را شامل می شود که طی سال های متمادی توسط یکی از برجسته ترین متخصصان علوم رفتاری بهبود یافته است یک کتاب خواندنی و تغییر دهنده بازی در کسب و کار
فیلیپ کور استاد روانشناسی و اقتصاد رفتاری در دانشگاه لندن و نویسنده همکار کتاب مبانی اولیه اقتصاد رفتاری.

کتاب کسب و کار رفتار

ریچارد چتاوی
ریچارد چاتاوی، معاون رئیس BVA Nudge Unit UK و بنیانگذار گروه علوم ارتباطات (CSG) و یکی از مجرب ترین پزشکان علوم رفتاری در بریتانیا است. او در نقش‌های استراتژیک ارشد برای دولت استرالیا و بریتانیا، و برای چهار گروه بزرگ آژانس تبلیغاتی کار کرده است، و به چالش‌های رفتاری مختلفی مانند ترغیب مردم به ترک سیگار، پیوستن به نیروهای مسلح، نوشیدن الکل به جای شراب، جلوگیری از خشونت خانگی پرداخته است.