کتاب پیمان شکن

Every Vow You Break
کد کتاب : 139953
مترجم :
شابک : 978-6227566758
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 شهریور

معرفی کتاب پیمان شکن اثر پیتر سوانسن

«پیمان‌شکن» رمانی نوشته پیتر سوانسون است. این کتاب که در سال 2021 منتشر شده در دسته ادبیات داستانی معمایی و روانشناختی تقسیم‌بندی می‌شود. «پیمان‌شکن» داستان زنی به نام ابیگیل باسکین را روایت می‌کند که قرار است به‌زودی ازدواج کند اما روزهای پیش از ازدواج که می‌توانند پر از شیرینی و خوشی برای زن جوان باشند با دریافت پیام‌هایی تهدید‌آمیز تلخ و اسرارآمیز می‌شوند. نامه‌هایی به ابیگیل می‌رسند که محتوای آنها افشا‌ کردن گذشته تاریک زن جوان است.
داستان «پیمان‌شکن» در جزیره بلپورت، در سواحل مین می‌گذرد. ابیگیل، قهرمان داستان، درحال آماده‌شدن برای مراسم ازدواج خود با مردی به نام بروس لم است. بروس کارآفرینی موفق و ثروتمند است. اما چند روز قبل از عروسی، زن جوان پیامی از سوی فرستنده‌ای ناشناس دریافت می‌کند که به او هشدار داده با بروس ازدواج نکند.
فرستادن نامه‌ها ادامه دارد و در این مدت ابیگیل متوجه می‌شود که فرستنده پیام‌ها جزئیاتی درباره گذشته از جمله رازی قدیمی که او سال‌ها پنهان نگه داشته را می‌داند. ابیگیل سعی می‌کند هویت فرستنده مرموز را کشف کند و قضاوت‌های او باعث می‌شود تا اعتماد او نسبت به همسر آینده‌اش خدشه‌دار شود.
با نزدیک‌شدن به روز عروسی، شک و تردیدهای ابیگیل افزایش می‌یابد و او نسبت به همه‌چیز و همه‌کس بدبین است. او به همه اطرافیانش، از جمله نزدیکترین دوستان و اعضای خانواده‌اش مشکوک می‌شود.
نویسنده در داستان خطوط بین واقعیت و پارانویای زن جوان را از بین می‌برد و ابیگیل مدام به این فکر می‌کند که به چه کسی می‌تواند اعتماد کند.
در طول داستان، پیتر سوانسون تنش و تعلیق‌هایی ایجاد می‌کند و به بررسی آسیب‌های روانی می‌پردازد که پیامد گذشته ابیگیل است و او مجبور می‌شود با اسرار تاریکی که پنهان کرده رو‌به‌رو ‌شود.

کتاب پیمان شکن

پیتر سوانسن
«پیتر سوانسن»، زاده 26 می سال 1968، نویسنده ای آمریکایی است که به خاطر رمان های معمایی و پرتعلیق خود شناخته می شود. او در مسیر حرفه ای خود، داستان کوتاه و شعر نیز خلق کرده است.